پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس میلیاردی کمیاب در ایران+ عکس

مرسدس‌بنز GLA ۴۵، کوچکترین کراس‌اور این شرکت محسوب می‌شود و توانست پس از طی کردن هفت خوان رستم، به صورت محدودی وارد ایران شود.

فاطمه علی اصغری
یکشنبه - ۱۸ تیر ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

قوانین غیرمنطقی واردات خودرو به ایران، چند سالی است که توسط شرکت های خودروساز بزرگ در حال نقض شدن است.قانون ممنوعیت واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی‌سی، با توجه به هیبرید یا پلاگین‌هیبرید شدن و همچنین به کار بردن یک تا دو توربو در پیشرانه خودروها، دیگر آن اعتبار سابق را ندارد.

یکی از خودروهایی که پاسخی دندان شکن به این محدودیت مزخرف داد، مرسدس‌بنز GLA ۴۵ بود.شرکت ستاره خاورمیانه ایرانیان که ارتباطی با ستاره ایران، نمایندگی رسمی مرسدس‌بنز در ایران ندارد، توانست تحت نام MEC Design، اقدام به واردات خودروهایی مثل GLA ۴۵ و CLA ۴۵ کند.

طبیعتا صحبت‌ کردن از زیبایی‌های این خودرو، حوصله‌سر بر و کسل‌کننده خواهد بود.همان خط و زبان طراحی آن سال‌های مرسدس‌بنز در این محصول ارزان قیمت مرسدس دیده می‌شود.

با اضافه شدن تریم AMG، جذابیت‌ و ظاهر اسپرت‌تری به GLA ۴۵ اضافه شده است.

بنز

در نمای پشتی، دیفیوزر اسپرت مزین به دو اگزوز دوبل، همراه با اسپویلر بالایی، زیبایی این قسمت را دو چندان می‌کنند.نکته‌ای که درباره ظاهر این خودرو مطرح است، این است که به دلیل کوچک و ارزان بودن، ممکن است آن شکوه همیشگی مرسدس‌بنز را در این خودرو نبینیم که تا حدودی طبیعی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی