پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فراری

فراری افسانه ای که تنها یکی از آن ساخته شده+ عکس

فراری KC۲۳ با پنل‌های متحرک بدنه معرفی شد. ابر خودرو Ferrari KC۲۳ ویژه پیست طراحی شده و قرار است فقط به تعداد یک دستگاه تولید شود.

فاطمه علی اصغری
جمعه - ۲۳ تیر ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

فراری از ابر خودرو جدید خود به نام KC۲۳ پرده برداشت. فراری KC۲۳ که فقط برای پیست طراحی شده بر پایه فراری ۴۸۸ GT۳ توسعه پیدا کرده و به درهای پروانه‌ای و عناصر طراحی هایپرکار ۴۹۹P و ویژن گرن توریسمو مجهز شده است. در ادامه این گزارش  با مشخصات این خودرو تک ساخت آشنا خواهیم شد.

فراری

فراری با تغییراتی نظیر آیرودینامیک فعال توانسته فراری ۴۸۸ GT۳ Evo را به یک ابر خودرو تبدیل کند. برای این خودرو پنل‌های جانبی بدنه متحرک نیر در نظر گرفته شده است. همچنین این ابرخودرو به‌جای پوشش مسابقه‌ای بدنه از رنگ مرکوری گلد بهره می‌برد که دارای ظاهری شبیه آلومینیوم است.

فراری

فراری برای این ابر خودرو با هدف افزایش میدان دید و ارتقای آیرودینامیک از دوربین‌های جانبی به‌جای آینه‌های سنتی استفاده کرده است. این خودرو به‌شکل استاندارد از رینگ‌های ۱۸ اینچی با لاستیک‌های چسبان بهره می‌برد؛ اما امکان سفارش رینگ‌های ۲۱ اینچی در جلو و ۲۲ اینچی در عقب نیز فراهم شده است. این خودرو که طی بازه ۳ ساله توسعه پیدا کرده، فقط برای پیست طراحی شده است.

هرچند فراری KC۲۳ فقط به تعداد یک دستگاه تولید می‌شود، اما فراری اعلام کرد از طراحی این خودرو برای محصولات بعدی خود نیز استفاده خواهد کرد. طراحان در کابین نیز امکانات غیر ضروری موجود در مدل ۴۸۸ GT۳ را حذف کردند. البته کماکان دو صندلی اسپرت و دکمه‌های مختلف مدل اصلی در این خودرو به‌چشم می‌خورد. از سایر ویژگی‌های این بخش می‌توان به رول کیج کامل و غربیلک فرمان با ۱۶ کنترل مشابه خودروهای مسابقه اشاره کرد.

فراری

در حال حاضر مشخص نیست آیا فراری KC۲۳ از همان موتور ۳.۹ لیتری توئیسن توربو ۸ سیلندر مدل مسابقه‌ای ۴۸۸ GT۳ بهره می‌برد یا خیر؛ اما این پیشرانه می‌تواند در حالت استاندارد قدرتی برابر با ۶۰۰ اسب بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. این خودرو به‌زودی در فستیوال سرعت گوودوود حضور پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: گجت نیوز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی