پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تحویل زودتر از موعد محصولات کرمان موتور ویژه چه کسانی است؟

شرکت کرمان موتور برای برنده شدگان نوبت پاییز ۱۴۰۲ تا زمستان ۱۴۰۳ در نوبت دوم سامانه یکپارچه، تمهیدات ویژه‌ای را اتخاذ کرده است.

فاطمه علی اصغری
یکشنبه - ۲۵ تیر ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ 

بر اساس اطلاعیه‌های پیشین شرکت کرمان موتور؛ مهلت ثبت نام و تکمیل وجه نوبت پاییز دور دوم سامانه یکپارچه تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۲۶ تیرماه تمدید شده است.

لازم به ذکر اسا تمدید مهلت ثبت نام کرمان موتور به علت درخواست مکرر واجدین شرایط و رفاه حال مشتریان صورت پذیرفته است.

متقاضیان نوبت زمستان تا پایان وقت اداری ۲۸ تیرماه و متقاضیان سال ۱۴۰۳ تا ۲۹ تیرماه مهلت تکمیل پروفایل و پرداخت وجه را دارند.

گفتنی است پرداخت وجه بر اساس قیمت‌های اعلامی شورای رقابت صورت می پذیرد و برنده شدگان علاوه بر خودروی مورد تقاضا امکان تغییر و ثبت‌نام خودرو K7 و S5 را نیز خواهند داشت.

کرمان موتور جهت رضایت حداکثری مشتریان قصد دارد با بکارگیری تمام ظرفیت کارکنان و زیرساخت‌های شرکت، خودروهای مشتریان سامانه یکپارچه که محصولات شرکت کرمان را برگزیده‌اند، از ۹۰ تا ۱۲۰ روز کاری تحویل دهد.

این اراده شرکت کرمان موتور فارغ از نوبت‌دهی سامانه یکپارچه بوده و حتی شامل حال مشتریانی که موعد تحویل آن‌ها برای سال ۱۴۰۳ نیز ذکر شده است، می‌شود.

بدون شک  این اتفاق مستلزم تلاش شبانه روزی تمامی کارکنان و کارگران خطوط تولید کرمان موتور بوده و گام بلندی در راستای تکریم مشتریان محسوب می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی