پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شاين مكس، وارداتی جديد ايران خودرو رونمایی شد + تصاوير

امروز گروه صنعتی ايران خودرو از جديدترين خودروي وارداتی خود يعنی شاين مكس رونمايی كرد. اين خودرو قرار است توسط شركت ايساكو كيش وارد شود.

فاطمه علی اصغری
چهارشنبه - ۲۸ تیر ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار پايگاه خبری جوان خودرو؛ 

عليمردان عظيمی مديرعامل ايران خودرو در اين مراسم گفت: ايران خودرو اولين شركتی است كه ساختار خودروی برقی را در كشور دارد. به دنبال برنامه اي هستيم كه يكی از سايت های توليدی را به توليد خودروی برقی اختصاص بدهيم كه البته نيازمند همراهی وزارت صمت نيز هست.

شاین مکس

وی تصريح كرد: توليد خودروی هيبريدی در راستای سلامت جامعه و كاهش آلودگی هواست. ضمن اين كه واردات نمونه برقی در دستور كار قرار دارد، توليد اين خودروها نيز در اوليت های ايران خودرو است.

هادی خسروانی مديرعامل ايساكو كيش در اين مراسم در حضور رسانه ها گفت: يكی از راهكارهای پاسخ به تقاضا بازار در ايران وارادت خودرو است كه ايران خودرو در اين مسير نيز گام برداشته و محصولی را انتخاب كرده كه استانداردهاي مناسبی را دارد.

شاین مکس

وی تصريح كرد: اين خودرو كه شاين مكس نام دارد از محصولات دانگ فنگ است و در دو مدل هيبريدی و بنزينی به كشور وارد می شود. ماموريت واردات خودروهاي ايران خودرو به ايساكو كيش محول شده است و همه استانداردها و مجوزهاي اين خودرو اخذ شده است. 

در حال حاضر محموله اين خودروها در گمرك شهيد رجايی وجود دارد.

 

وی ادامه داد: اين خودرو در كلاس سدان اندازه خانوادگي قرار دارد و از KMC J7 بزرگ تر است. اين خودرو در مدل بنزينی با موتور ١.٥ ليتري توربو با ٣٠٠ نيوتن متر گشتاور و ١٩٠ اسب بخار عرضه مي شود و گيربكس ٧سرعته دو كلاچه تر (wet) دارد.

اين خودرو امكانات به روز و تجهيزات رفاهی كامل را داراست.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی