پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پورشه 900 اسب بخاری با تیونینگ منصوری

منصوری در طول سالهای فعالیتش کمتر به سمت محصولات پورشه رفته است اما جدیدترین خودرو از این تیونر ایرانی، بر پایه پورشه 911 توربو S تکمیل شد

سامیار راشد
شنبه - ۳۱ تیر ۱۴۰۲

جدیدترین ساخته منصوری از نام دقیق P9LM EVO 900 بهره می برد که همانطور که از نماش پیداست، 900 به توان موتور آن اشاره دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

منصوری با نصب توربوشارژرهای بزرگتر بر روی موتور شش سیلندر تخت 3.8 لیتری پورشه 911 توربو S در کنار تعویض خروجی های اگزوز و سایر تغییرات جزئی، قدرت خروجی را به 900 اسب بخار و گشتاور را به 744 پوند فوت افزایش داده است.

این پورشه تیونینگ شده می تواند صفر تا صد را در 2.5 ثانیه پشت سر بگذارد که فقط یک دهم ثانیه سریعتر از نسخه استاندارد توربو S است اما حداکثر سرعت آن به 340 کیلومتر بر ساعت افزایش یافته است.

منصوری طبق معمول یک کیت بدنه اکستریم را برای این پورشه در نظر گرفته است. ورودی های بزرگتر در داخل سپر با طراحی جدید، باله های کناره های سپر همراه با نوار باریک LED، خروجی های هوا بر روی گلگیر جلو، کاپوت جدید، آینه های جدید، رکاب جانبی، ورودی هوای بزرگتر جلو گلگیر عقب، سپر و دیفیوزر و باله جدید در عقب، باعث شده تا منصوری خودرو جدیدی را از پورشه 911 توربو S خلق کند.

در نسخه رونمایی شده، منصوری از ترکیب رنگی گرادینت مشکی به آبی استفاده کرده و خریدار می تواند هر ترکیب رنگی را که تمایل دارد برای خودرو خود سفارش دهد. کابین نیز با ترکیب چرم دست دوز و فیبر کربن، اسپرت تر و پرمیوم تر از گذشته بنظر می رسد.

مصنوری اعلام کرده که فقط 10 مشتری خوش شانس می توانند این کیت بدنه و فنی را برای پورشه 911 توربو S خود سفارش دهند. این تیونر قیمت این کیت را اعلام نکرده ولی قطعأ رقم قابل توجهی را به قیمت پایه 232 هزار دلاری پورشه 911 توربو S اضافه خواهد کرد.

 

نوشته: سامیار راشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی