خدمات پس از فروش و امداد مقوله هايي در امتداد مشتري مداري يا بهتر بگوييم مشتري نوازي هستند.
به گزارش پايگاه خبري جوان خودرو؛
شهروندي كه نياز به امداد دارد به اندازه كافي مي تواند عصباني و ناراحت باشد، يك امداد به موقع و درست مي تواند آلام او را كاهشدهد. شركت هايي كه در امداد و خدمات پس از فروش فعال هستند، به خوبي مي دانند كه رقابت و اول شدن در اين حوزه دشوار است. ايساكو ١٤ سال است كه روي سكوي اول خدمات پس از فروش ايستاده و ١٤٠١ هم اين مقام را با بهبود شاخص ها حفظ كرده است.
بياييد نگاهي به ساختار كلي امتياز دهي ISQI براي رابه بندي شركت هاي ايساكو ١٤ سال است كه روي سكوي اول خدمات پس از فروش ايستاده و ١٤٠١ هم اين مقام را با بهبود شاخص ها حفظ كرده است.خدمات پس از فروش داراي بيش از ١٠ نمايندگي بيندازيم.
هزينه خدمات ٥٪ ، سرعت خدمات ٢٠٪ ، كيفيت خدمات ٢٥٪ و مابقي ٥٠٪ حاصل نتايج عملكرد (عملكرد نمايندگي ها، نظرات مشتريانو…) هستند كه كليات ساختار امتيازدهي را تشكيل مي دهند.
ايساكو از سال ٩٤ تا امروز همواره رشد امتياز داشته و فاصله قابل توجهي با ميانگين صنعت داشته است. اخذ امتياز ٨٦.٧ براي سال١٤٠١ و همينطور ارتقاي حتي اعشار اين عدد كاري سخت و دشوار به نظر مي رسد. اما ايساكو با برنامه ريزي ارتقاي شبكه نمايندگيها و آموزش مدام پرسنل، تجهيز ناوگان امداد در محل، قيمت مناسب قطعات يدكي، سرعت و كيفيت خدمات و ده ها آيتم ديگر، توانستهجايگاه يكم خدمات پس از فروش را حفظ كند.
يكي از ويژگي هايي كه در اين دوره پر رنگ تر به چشم مي آيد، كاهش مدت زمان خواب خودرو در نمايندگي است كه نسبت به سال قبلبهتر شده و به گفته مدير عامل ايساكو در سال جاري امكان استفاده از خودروي جايگزين در مدت زمان تعميرات بيش از پيش برايمشتريان فراهم شده است.
در مجموع بايد گفت كه اين مقام اول بايد در نگاه و تجربه مشتريان ايران خودرو ملموس باشد، از لحظه اي كه با مركز تماس ايساكوارتباط مي گيرند تا لحظه اي كه فاكتور خدمات را تسويه مي كنند، اگر حس رضايت ديده شود، مي تواند به تمديد اين مقام در سال هايبعد هم اميدوار بود.
دیدگاه خود را بنویسید