پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا یدک

افزایش سرعت رسيدگي به شكايات مشتريان در سایپا یدک

سازمان خدمات پس از فروش سایپا در راستای تکریم مشتريان و در راستاي عمل به مفاد قانون حمايت از مصرف كنندگان خودرو، سرعت رسيدگي به شكايات مشتريان را افزايش داد و به این ترتیب زمان رسیدگی به شکایات مشتریان در سایپا یدک کاهش یافته است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو بر اساس آخرین […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۷ فروردین ۱۴۰۰

سازمان خدمات پس از فروش سایپا در راستای تکریم مشتريان و در راستاي عمل به مفاد قانون حمايت از مصرف كنندگان خودرو، سرعت رسيدگي به شكايات مشتريان را افزايش داد و به این ترتیب زمان رسیدگی به شکایات مشتریان در سایپا یدک کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

بر اساس آخرین نتایج ارزیابی عملكرد سازمان در خصوص شاخص‌هاي استراتژيك حوزه امور مشتريان، با توجه به مفاد قانون حمايت از حقوق مصرف كنندگان خودرو مبني بر رسيدگي به درخواست‌هاي مشتريان در كمتر از 20 روز، شركت سایپا یدک 80 درصد پرونده‌هاي شكايتي در سال 99 را در مدت زمان 20 روزه تعيين تكليف كرد.

همچنين بيش از 89 درصد پرونده‌ها تا پايان بهمن ماه سال 99 مختومه شد كه نسبت به زمان مشابه سال قبل معادل 6 درصد افزايش داشته است.

بنابراين گزارش، درصد پرونده‌هاي باز از ابتداي سال جاری کاهشي بوده است. همچنين متوسط زمان انتظار و ماندگاري پرونده‌هاي باز روند كاهشي داشته و در بهمن ماه سال 99 نسبت به دوره مشابه سال قبل حدود 40 درصد بهبود يافته است.

این گزارش می افزاید: در شاخص متوسط زمان مختومگي شكايات به تفكيك ماه، ميانگين زمان رسيدگي به درخواست‌هاي مشتريان در بهمن ماه 99 معادل 4.5 درصد نسبت به دي ماه و 15 درصد نسبت به زمان مشابه سال قبل بهبود يافته است.

لازم به ذكر است بنابر گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، سایپا یدک در دی ماه سال 99 موفق به کسب بالاترین امتیاز رضایتمندی مشتریان در تاریخ شرکت سایپایدک شد و ضمن استمرار روند رو به رشد در سال 99, در دی ماه 99 نسبت به دوره مشابه در سال پیش بالاترين ميزان رشد امتياز رضایت مشتريان را در بین شرکت‌های خدمات پس از فروش کسب کرده است.

آغاز طرح استقبال از بهار 1400 براي مشتريان گروه خودروسازي سايپا

اجرت و ایاب و ذهاب رایگان خدمات خودرو در محل برای محصولات گروه سایپا

اجرای طرح رایگان خدمات خودرو در محل گروه سایپا تا ۲۰ اردیبهشت

مروری بر تاریخچه پراید/ از آمریکا تا ژاپن، از کره تا ایران

«شاهين» براساس سيستم كيفي منحصر به فرد توليد شده است/ در بهار ۱۴۰۰ «آريا» توليد و «اطلس» رونمایی مي شود

آغاز تحويل خودرو شاهين سایپا به مشتريان

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی