پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

امداد سایپا

اجرت و ایاب و ذهاب رایگان خدمات خودرو در محل برای محصولات گروه سایپا

شرکت امدادخودرو سایپا در راستای همکاری با ستاد ملی مبارزه با کرونا از امروز بیستم اسفندماه با اجرت و ایاب و ذهاب رایگان به تمامی هموطنان در محل های تحت پوشش، خدمات خودرو در محل ارائه می کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی گروه خودروسازی سایپا، شرکت امداد […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۰ اسفند ۱۳۹۹

شرکت امدادخودرو سایپا در راستای همکاری با ستاد ملی مبارزه با کرونا از امروز بیستم اسفندماه با اجرت و ایاب و ذهاب رایگان به تمامی هموطنان در محل های تحت پوشش، خدمات خودرو در محل ارائه می کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی گروه خودروسازی سایپا، شرکت امداد خودرو سایپا ضمن فراهم‌سازی شرایط بهداشتی مناسب برای خدمت رسانان و ایجاد اطمینان در مشتریان به منظور مقابله با ویروس کرونا، ظرفیت حوزه خدمات خودرو درمحل را با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال افزایش داده است.

بر این اساس و به منظور رفع نگرانی در خصوص انجام سرویس های اولیه، ادواری، بازدیدهای فنی و … تقویت ظرفیت و زمان ارائه خدمات خودرو در محل در یکسال گذشته با برنامه ریزی های دقیق و استفاده بهینه از ناوگان به خوبی صورت گرفته است.

امدادخودروسایپا مانند همیشه و همگام با سایر ارگان ها و سازمان های امدادی در کنار مردم بوده و ضمن آرزوی سلامتی برای یکایک هموطنان، ارائه خدمات خودرو در محل را با اجرت و ایاب و ذهاب رایگان در کل روزهای هفته و تا ساعات پایانی شب نیز ادامه می دهد.

هموطنان می توانند برای ثبت اینترنتی درخواست خدمات خودرو در محل به نشانی اینترنتی www.emdadsaipa.ir مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت تلفنی خدمات خودرودر محل با شماره 84444-021 و 096550 تماس حاصل کنند تا با خیالی آسوده از خدمات گروه خودروسازی سایپا بهره مند شوند.

انتهای پیام/

آیین تشییع و تدفین پیکر شهید گمنام در شرکت سایپا/ تقدیر دفتر رهبر معظم انقلاب از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در صنعت کشور

مگاموتور سایپا فلزات گرانبها در کاتالیست را بازیافت می‌کند

تعهدات معوق سایپا کمتر از 30 هزار دستگاه است

قرعه‌کشی فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا انجام شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی