پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بچه جی کلاس

بچه جی کلاس / رقیب ایده آل جیپ رنگلر و فورد برانکو

شاسی بلند محبوب G کلاس بدون شک یکی از حیاتی ترین و پرفروش ترین تولیدات مرسدس بنز است. اخیرأ مرسدس بنز در حال کار بر روی نسخه الکتریکی مرسدس بنز جی کلاس است تا بتواند با آفرودهای الکتریکی بازار نظیر ریویان R1S و هامر EV رقابت کند.

سامیار راشد
جمعه - ۶ مرداد ۱۴۰۲

برای بسیاری که بودجه کافی برای خرید جی کلاس را ندارند، حسرت داشتن آن در دلشان باقی می ماند. از اینرو بسیاری معتقدند که جای خالی یک بچه جی کلاس در طیف تولیدات این برند کاملأ احساس می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مرسدس بنز جی کلاس کوچک

بچه جی کلاس هرچند عنوانی کاملأ غیر رسمی بوده و مرسدس هیچ قصدی برای تولید چنین مدلی را ندارد اما خودرویی جذاب بنظر می رسد. بچه مرسدس جی کلاس، از ابعاد کوچکتر و قیمت بسیار پایین تری بهره می برد اما از نظر ظاهری با همان طراحی قوطی مکعبی و هندسی، اصالت جی کلاس را حفظ می کند. بنظر می رسد که چنین مدلی با توجه به جثه کوچکتر و قیمت پایین تر، بهتر است که به موتور هیبریدی یا تمام الکتریکی مجهز باشد.

برادر کوچکتر جی کلاس، با همان توانایی های آفرود، می تواند رقیب سر سختی برای جیپ رنگلر و فورد برانکو باشد و مشتریان جدیدی را به سوی خود بکشاند.

از آنجایی که قیمت پایه مرسدس بنز G 550 از 140 هزار دلار و قیمت پایه مرسدس بنز G63 AMG از 179 هزار دلار شروع می شود، بچه جی کلاس با قیمت پایه در حدود 55 تا 65 هزار دلار، می تواند معادلات بازار آفرود ها را بر هم بزند.

فعلأ مرسدس بنز قصد تولید چنین مدلی را ندارد اما قطعأ معرفی بچه جی کلاس می تواند به محبوبیت این مدل و همچنین مرسدس بنز بیفزاید.

 

نوشته: سامیار راشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی