پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گروه صنعتي آميكو با سبد كامل محصولات خود به اصفهان رفت

گروه صنعتي آميكو (ارس خودرو ديزل) با سبد كامل محصولات خود يعني پيكاپ آسنا، آسنا توربو، كاميون ٢٦٣١ و كاميون ١٩٢٩ در نمايشگاه حمل و نقل و ترانزيت اصفهان شركت كرد.

فاطمه علی اصغری
سه شنبه - ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو؛

گروه صنعتي آميكو (ارس خودرو ديزل) با سبد كامل محصولات خود يعني پيكاپ آسنا، آسنا توربو، كاميون ٢٦٣١ و كاميون ١٩٢٩ در نمايشگاه حمل و نقل و ترانزيت اصفهان شركت كرد. اين نمايشگاه از امروز تا جمعه ١٣ مرداد برقرار است.

در حاشیه این نمایشگاه قاسم نوری مدير فروش شركت آميكو و مديرعامل شركت سرمايه گذاري ارس خودرو در گفت و گو خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو درباره برنامه های فروش شرکت آمیکو اظهار کرد: ما یک شرایط  مرحله ای را برای مشتریان هنگام فروش گذاشتیم که در مرحله اول ۶۰ درصد، در مرحله دوم ۳۰ درصد تا یکماه و در مرحلهسوم ۱۰ درصد هنگام تحویل انجام می‌گیرد.

وی افزود: درباره شرایط اقساطی فروش نیز ما هم شرایط اقساطی یکساله داریم که ۷۰ درصد به عنوان پیش پرداخت دریافت می شود و۳۰ درصد به صورت یکساله دریافت می شود.

مدير فروش شركت آميكو و مديرعامل شركت سرمايه گذاري ارس خودرو با بیان اینکه ما در حال انجام یک شرایط لیزینگ نیز هستیمتصریح کرد: در این وضعیت بالاتر از ۵۰ درصد را تسهیلات می‌دهیم و این روند سه ساله است.

نوری خاطرنشان کرد: ما برای ده چرخ و شش چرخ خودمان یعنی ۲۶۳۱ و ۱۹۲۹ این شرایط را فراهم کردیم اما این منابع محدود است و ما امیدواریم مشتریان بیشماری را تحت پوشش قرار دهیم.

وی گفت: ما امسال برنامه تولیدی خوبی داریم و احساس می‌کنم سال جاری برای ما بسیار پررونق خواهد بود و ما هم در بخش پیکاپ وهم ده چرخ برنامه های خوبی داریم.

مدير فروش شركت آميكو و مديرعامل شركت سرمايه گذاري ارس خودرو با بیام اینکه انشاالله در آینده نزدیک درباره محصولات پیکاپ خود صحبت خواهیم کرد گفت: در حوزه کامیونت فعلا در حوزه ده و شش چرخ مشغول به فعالیت هستیم و در آینده نزدیک و کمتر از ۲۰ روز دیگرخبرهای خوش خوبی را بیان خواهیم کرد.

نوری تاکید کرد: در مورد شرایط اقساطی ما بسیاری از مشتریان ما با توجه به شرایط اقتصادی خواهان ایجاد تسهیلات اقساطی بودندکه ما این شرایط را فراهم کردیم و امیدواریم این رویه ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی