پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فولکس واگن

فولکس واگن و ساخت مقرون به صرفه ترین خودروی الکتریکی

براساس گزارشات جدید فولکس واگن روی اتومبیل الکتریکی مقرون به صرفه ای مشغول کارست که گفته می شود رقیبی سرسخت برای Bolt شورولت و Model 3 تسلا خواهد بود. متاسفانه جزئیات بسیاری در دسترس نیست اما به گزارش Motoring طرح آن برعهده دکتر Herbert Diess مدیرعامل فولکس واگن است. اگرچه جزئیات کمی وجود دارد اما […]

javankhodro
شنبه - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴

براساس گزارشات جدید فولکس واگن روی اتومبیل الکتریکی مقرون به صرفه ای مشغول کارست که گفته می شود رقیبی سرسخت برای Bolt شورولت و Model 3 تسلا خواهد بود.

متاسفانه جزئیات بسیاری در دسترس نیست اما به گزارش Motoring طرح آن برعهده دکتر Herbert Diess مدیرعامل فولکس واگن است.

اگرچه جزئیات کمی وجود دارد اما گزارشات می گویند فولکس قصد داشته آن را به تولید انبوه رساند و با این وجود می توان آن را نخستین اتومبیل الکتریکی دانست که به تولید انبوه می رسد. بنابراین باید این مدل را مقرون به صرفه ترین اتومبیل الکتریکی جهان نیز محسوب کرد.

برای کاهش هزینه فولکس می خواهد مدل را براساس نسل بعدی Golf EV توسعه دهد. همچنین خودرو برروی پلتفرم ماژولار MEB که Budd-e مفهومی اخیر نیز روی آن قرار گرفت، سوار شود.

در هر صورت باید انتظار اتومبیلی با طراحی منحصربفرد و قیمت بسیار پایین را داشت. مشخص نشد مدل یک سدان خواهد بود یا هاچ بک اما گزارش می افزاید که خودرو قادرست محدوده 186 مایلی را پس از هر بار شارژ حرکت کند.

اگر گزارش حقیقت داشته باشد باید در کنار مدل تولیدی Budd-e مفهومی سال 2020 روانه بازار گردد.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی