پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا

حضور فعالانه گروه خودروسازی سایپا در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات،‌لوازم و مجموعه های خودرو تهران

گروه خودروسازی سایپا در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، ‌لوازم و مجموعه های خودرو تهران حضور فعالانه دارد و با عرضه محصولات به روز و قطعات جدید، پذیرای مشتریان و بازدید کنندگان خواهد بود.

فاطمه علی اصغری
یکشنبه - ۲۲ مرداد ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز،‌ در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، ‌لوازم و مجموعه های خودرو تهران که از 22 تا 25 مردادماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود،‌ شرکت‌های سایپا یدک،‌ سایپا‌پرس، ‌سایپا‌شیشه،‌ سازه‌گستر ( 25شرکت زنجیره تامین)‌، ‌مگاموتور( 26شرکت زنجیره تامین)‌، ‌پلاسکوکار، ‌خدمات فنی رنا،‌ فنرسازی زر،‌ قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا،‌ مالیبل سایپا،‌ کارگزاری بیمه سایپا،‌ رادیاتور ایران، ‌ایندامین،‌ رینگ سایپا، ‌سایپا آذین،‌ ایدکو پرس و‌ همراه خودرو سایپا حضور فعالانه دارند.

در این نمایشگاه خودروهای شاهین اتوماتیک و کارون دو کابین و همچنین موتور جدید ME16 و موتور M24 پلاس،‌گروه خودروسازی سایپا در معرض بازدید عموم مردم قرار می‌گیرد؛ لذا بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی قطعات، ‌لوازم و مجموعه های خودرو می توانند از نزدیک با ویژگی و پتانسیل‌های محصولات جدید آشنا شوند.

در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات،‌ لوازم و مجموعه های خودروی تهران که از ساعت 8 صبح تا 15 عصر برگزار می شود،‌ گروه خودروسازی سایپا در چهار سالن ‌8،‌9،‌ 10 و 11 و در مساحت 4 هزار و 865 متر مربع محصولات خود را عرضه و معرفی می‌کند.

در نمایشگاه بین المللی قطعات، ‌لوازم و مجموعه های خودرو تهران بیش از هزار و 49 شرکت داخلی و 600 شرکت خارجی حضور دارند و این شرکت ها در  39 هزار متر مربع، محصولات و توانمندهای خود را عرضه کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی