پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگارد اتوخسروانی

تجربه راندن و خرید مطمئن تیگارد X35 در شعب اتوخسروانی

گروه نمایندگی های اتوخسروانی جهت توسعه برندهای خود و تنوع محصولات قابل عرضه ، به تازگی نمایندگی برند تیگارد را نیز اخذ کرده است

javankhodro
یکشنبه - ۵ شهریور ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

تیگارد ، برند تولیدی شرکت سانیار موتور پارسیان است که در حال حاضر اولین مدل آن یعنی تیگارد X35 به بازار عرضه می شود و در چند نوبت به مشتریان ثبت نامی تحویل داده شده است.

با تیگارد X35 بیشتر آشنا شویم

تیگارد X35  یک کراس اوور ساب کامپکت  از برند بایک (Baic) است که در بازار فعلی طرفداران زیادی دارد. تیگارد X35 آمده تا جوانان را جذب خود کند، در سال ۲۰۱۹ طراحی شده و از نظر سبک ظاهری، هم‌چون برخی هم‌وطنان تازه واردش مدرن و خوش‌چهره است. در داخل کابین نیز با فضایی اسپرت و جوان‌پسند روبه‌رو هستیم که در آن از آیتم های  فانتزی بسیاری استفاده شده است. فرمان D کات و نمایش‌گر عریض مرکزی به سبک خودروهای آلمانی در میان این آیتم ها جالب توجه هستند.

تیگارد ایکس35 مثل بیشتر کراس اوورهای چینی حاضر در بازار ایران، زیر کاپوت تیگارد X35 پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ قرار گرفته که می تواند قدرت ۱۴۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر را تولید کند. این قدرت از طریق جعبه دنده CVT (با ۶ دنده مجازی) به چرخ های جلو منتقل می شود و مصرف سوخت ترکیبی در این کراس اوور ۷.۴ لیتر در هر صد کیلومتر براورد شده است.

در بحث امکانات رفاهی آپشن هایی نظیر سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، سنسور پارک و دوربین عقب، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، ۲ کیسه هوا، تهویه الکترونیکی دستی، کروز کنترل، صفحه نمایش لمسی مرکزی و فرمان کمکی برقی در فهرست امکانات رفاهی تیگارد به چشم می خورد. تیگارد در مقابل رقبای خود،  امکانات بیشتری مثل استارت دکمه ای، سقف پانورامیک، چراغ های ال ای دی و ترمز پارک برقی دارد که در کلاس خودروهای اقتصادی لیست قابل توجهی به حساب می آید.

در مجموع باید گفت تیگارد X35 امتیار قابل قبولی می گیرد و تا این لحظه توانسته سهم مطلوبی از بازار را از آن خود کند. کیفیت خوب تولید همراه با قیمت مناسب یکی از دلایل مهم انتخاب این خودرو می تواند باشد.

اتوخسروانی نمایندگی 1113 سانیار موتور پارسیان است، علاقه مندان می توانند برای تست درایو این خودرو به یکی از شعب اتوخسروانی در سراسر تهران مراجعه کنند و تجربه راندن این خودرو را قبل از خرید داشته باشند.

یکی دیگر از امتیازهای ویژه خرید تیگارد X35 از اتوخسروانی، یک سال گارانتی ویژه تعویض خودرو است که مبتکر و مجری این طرح تنها اتوخسروانی بوده است و سابقه اجرای این طرح در سالیان متمادی در برندهای دیگر، مهر تاییدی بر آن به حساب می آید.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی