پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران

رییس انجمن جهانی خودروسازان در همایش صنعت خودرو ایران سخنرانی می کند.

دبیرکل سومین همایش بین‌المللی صنعت خودرو از حضور رییس انجمن جهانی خودروسازان و روسای انجمن‌های قطعه‌سازی فرانسه، انگلیس، ترکیه و هند در ایران خبر داد. ساسان قربانی اظهار کرد: کیم یانگ جون، رییس انجمن جهانی خودروسازان برای شرکت در همایش بین‌المللی صنعت خودرو به ایران می‌آید و جزو سخنرانان همایش خواهد بود. وی با بیان […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

دبیرکل سومین همایش بین‌المللی صنعت خودرو از حضور رییس انجمن جهانی خودروسازان و روسای انجمن‌های قطعه‌سازی فرانسه، انگلیس، ترکیه و هند در ایران خبر داد.

ساسان قربانی اظهار کرد: کیم یانگ جون، رییس انجمن جهانی خودروسازان برای شرکت در همایش بین‌المللی صنعت خودرو به ایران می‌آید و جزو سخنرانان همایش خواهد بود.

وی با بیان اینکه روسای انجمن‌های قطعه‌سازی فرانسه، انگلیس، ترکیه و هند نیز به ایران می‌آیند، خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن برجام استقبال بالایی از سوی خودروسازان و قطعه‌سازان خارجی برای حضور در ایران صورت گرفته است.

دبیرکل سومین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ادامه داد: هیات‌های قطعه‌سازی از کشورهایی چون کره، ژاپن، اتریش، اسپانیا و چین نیز در این همایش حضور خواهند یافت.

وی افزود: علاوه بر شرکت‌های قطعه‌سازی، شرکتهای معتبر خودروسازی جهان به ویژه از اروپا و آسیا نیز جزو شرکت‌کنندگان در این همایش خواهند بود.

قربانی با بیان اینکه در حاشیه این همایش مذاکراتی بین خودروسازان و قطعه‌سازان ایرانی و خارجی صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: برخی از شرکتهای معتبر خودروسازی و قطعه‌سازی خارجی با هدف انجام مذاکرات و آغاز همکاری‌ها به ایران می‌آیند.

افزایش همکاری ایران اتریش در صنعت خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی