پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوبوس اربعین

استقرار میز کمیسیون‌های ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و رانندگان حمل‌و‌نقل عمومی همزمان با سفرهای اربعین

میز کمیسیون‌های ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و رانندگان حمل‌و‌نقل عمومی مسافر در تمامی پایانه‌های مسافربری مرزی کشور در ایام اربعین برای رسیدگی به تخلفات مستقر می‌باشد.

فاطمه علی اصغری
یکشنبه - ۱۲ شهریور ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، حسین پارسایی مدیر کل دفتر حقوق این سازمان با بیان این خبر اظهار داشت: میز کمیسیون‌های ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و رانندگان حمل‌ و‌ نقل عمومی مسافر (اتوبوس، مینی‌بوس، ون و سواری عمومی) توسط دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه‌و‌شهرسازی و دفتر حقوقی سازمان راهداری و حمل‌‌ و‌ نقل جاده‌ای کشور در تمامی پایانه‌های مسافربری مرزی کشور در ایام اربعین برای رسیدگی به تخلفات مستقر می‌باشد.

پارسایی خاطر نشان کرد: زائران در صورت مشاهده اخذ کرایه اضافه بر نرخ مصوب، عدم رعایت نکات ایمنی (سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، صحبت با تلفن همراه حین رانندگی، معیوب بودن خودرو و …)، عدم رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی (عدم توقف برای اقامه نماز، استعمال دخانیات حین رانندگی، بی‌احترامی به مسافران، تهدید به پیاده نمودن مسافر و …)
می توانند به میز کمیسیون‌های ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و رانندگان حمل‌و‌نقل عمومی مسافر مستقر در تمامی پایانه‌های مسافربری مرزی کشور مراجعه کنند و شکایت خود را مطرح کنند.

شایان ذکر است نرساندن مسافر به مقصد، حمل مسافر در جعبه، حرکت خارج از مسیر و طولانی شدن زمان مسیر، توقف بیجا و نامتعارف در طول سفر و سایر از جمله موارد تخلف می باشد که زوار می توانند پیگیری نمایند.

پارسایی افزود: زوار ارجمند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، می‌توانند شماره پلاک انتظامی خودرو را به همراه نوع تخلف
از طریق لینک https://bolur.majda.ir/Survey/Index
یا ارسال پیام به شماره ۰۹۹۳۸۰۱۰۱۹۹ معاون بازرسی و حقوق شهروندان وزارت راه‌و‌شهرسازی و یا شماره ۰۹۱۲۷۸۲۳۵۵۱ مدیر کل دفتر حقوقی سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای گزارش دهند و یا به بازرسان مستقر در پایانه‌های مسافربری مرزی کشور موارد را گزارش دهند.

بر اساس این گزارش هموطنان همچنین می‌توانند تخلفات مشاهده شده را در پایانه مرزی مهران به شماره های ۰۹۱۸۸۴۱۹۰۴۰ و ۰۹۱۷۷۱۱۰۹۲۸، پایانه مرزی شلمچه به شماره ۰۹۱۲۳۵۸۰۳۷۷ و ۰۹۱۹۰۰۳۵۹۵۰، پایانه مرزی چذابه به شماره ۰۹۱۷۷۱۴۸۲۲۴، پایانه مرزی خسروی به شماره ۰۹۱۷۱۱۳۵۶۱۷، پایانه مرزی باشماق به شماره ۰۹۱۸۷۸۰۲۰۸۱ و پایانه مرزی تمرچین را به شماره تماس ۰۹۱۴۱۴۸۵۶۰۸ گزارش دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی