پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تصادف_کامیون_پراید_بزرگراه بعثت-4

تصادف تانکر گازوئیل با یک پراید + عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف تانکر گازوئیل با یک پراید و کشته شدن راننده 32 ساله خبر داد. به نقل از مهر، سید جلال ملکی درباره جزییات این حادثه مرگبار گفت: در ساعت 10:18 امروز حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه بعثت نرسیده به پل افسریه به […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف تانکر گازوئیل با یک پراید و کشته شدن راننده 32 ساله خبر داد.

به نقل از مهر، سید جلال ملکی درباره جزییات این حادثه مرگبار گفت: در ساعت 10:18 امروز حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه بعثت نرسیده به پل افسریه به سامانه 125 اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: در این حادثه یک دستگاه تانکر 30 هزار لیتری گازوئیل بدلیل نامشخص با یک دستگاه خودروی سواری پراید برخورد کرد.

تصادف_کامیون_پراید_بزرگراه بعثت-1

ملکی افزود: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند راننده پراید در بین کامیون و گاردریل های وسط بزرگراه در داخل اتاق ویران شده پراید محبوس شده بود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و این مرد را از داخل پراید خارج کردند.

وی خاطرنشان کرد: این مرد 32 ساله بدلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و پس از اینکه خودروها به مکان امن منتقل شدند در ساعت 11:11 آتش نشانان محل را ترک کردند.

تصادف_کامیون_پراید_بزرگراه بعثت-3تصادف_کامیون_پراید_بزرگراه بعثت-2

به گفته ملکی علت وقوع این سانحه رانندگی در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور قرار دارد.

کشته شدن 4 نفر در سقوط یه دستگاه کیا به رودخانه + عکس

تصادف 15 دستگاه خودرو در اتوبان قزوین-کرج

موتورسواران تمایل بیشتری به تخلف دارند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی