پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Ampera-e

اوپل Ampera-e در سال 2017 از راه می رسد

شرکت اوپل به تازگی اعلام نمود که در سال آینده اتومبیل الکتریکی جدیدی را معرفی خواهد کرد که اساسا به عنوان نمونه دیگر Bolt شورولت با نام Ampera-e در بازار اروپا عرضه می شود. جنرال موتورز در نظر داشته تا سال آینده این اتومبیل هاچ الکتریکی اوپل را پیش از عرضه Bolt اخیرا معرفی شده، […]

javankhodro
پنجشنبه - ۲۲ بهمن ۱۳۹۴

شرکت اوپل به تازگی اعلام نمود که در سال آینده اتومبیل الکتریکی جدیدی را معرفی خواهد کرد که اساسا به عنوان نمونه دیگر Bolt شورولت با نام Ampera-e در بازار اروپا عرضه می شود.

جنرال موتورز در نظر داشته تا سال آینده این اتومبیل هاچ الکتریکی اوپل را پیش از عرضه Bolt اخیرا معرفی شده، رونمایی کند. براساس وعده اوپل اتومبیل قیمت مقرون به صرفه ای داشته و از ابعاد بزرگتری نسبت به برخی اتومبیل های الکتریکی برخوردارست.

اگرچه اوپل جزئیاتی درباره مشخصات مدل آشکار نکرد اما Bolt جدید شورولت از موتور الکتریکی 200 اسب بخاری در کنار باتری لیتیوم یونی 60 کیلووات ساعتی که در قسمت زیرین خودرو نصب شده، بهره می برد.

در زمینه عملکرد انتظار می رود Ampera-e بتواند 0 تا 100 را کمتر از 7 ثانیه سپری کرده و سقف سرعتی 146 کیلومتر برساعتی داشته باشد. البته با وجود بسته باتری 960 پوندی، هاچ بک الکتریکی اوپل قادرست محدوده 200 مایلی را پوشش دهد. زمانی که شورولت Bolt را در نمایشگاه دیترویت معرفی کرد خبر از محدوده 50 مایلی پس از دو ساعت شارژ باتری 240 ولتی داده است. شورولت Bolt با قابلیت شارژ سریع DC همراه کرده که قادرست با 30 دقیقه شارژ محدوده 90 مایلی را پوشش دهد.

اوپل در کنار این خودرو، قصد داشته تا سال 2020 بیش از 29 مدل جدید را به بازار عرضه کند. یکی از این مدل ها نسل دوم Ampera بوده که براساس Volt جدید شورولت طراحی شده است.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی