پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوبوس-شرکت واحد اتوبوسرانی

اضافه شدن ۳۴۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل تهران

روابط عمومی استانداری تهران اعلام کرد: در راستای اتخاذ تمهیدات بازگشایی مدارس، تعداد ۳۴۰ دستگاه اتوبوس و ۲۰۰ دستگاه ون جدید به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شد.

فاطمه علی اصغری
سه شنبه - ۲۱ شهریور ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، هفتمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان در سال جای شامگاه دوشنبه به ریاست میرمحمد غراوی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی و با حضور اعضای شورای ترافیک، مسئولین شهرداری تهران، آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان های استان و فرمانداران استان ویژه اقدامات و تمهیدات لازم در آستانه بازگشایی مدارس و ستاد مهر برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از اقدامات اجرا شده و در دست اجرای شهرداری تهران از جمله رایگان شدن ناوگان حمل و نقل عمومی برای دانش آموزان و دانشجویان در مهرماه، اضافه شدن 340 دستگاه اتوبوس و 200 دستگاه ون جدید به ناوگان، تعمیرات اساسی قطارهای موجود در خطوط ریلی، ساماندهی سرویس مدارس در قالب سامانه سپند، تصویب نرخ سرویس مدارس در فرمانداری تهران و غیره ارائه شد.

براساس این گزارش، در این جلسه مقرر شد سایر فرمانداران استان نیز جلسه های شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ویژه مهر را تشکیل و ضمن ثبت مصوبات آن و سایر مصوبات قبلی در سامانه ثبت مصوبات شورای عالی ترافیک نسبت به ساماندهی سرویس مدارس مطابق با دستورالعمل های قبلی ابلاغ شده اقدام کنند.

شناور بودن ساعات اداری تمام دستگاه‌های ملی و استانی مستقر در شهر تهران با استناد به تصویب‌نامه هیات وزیران از دیگر مصوبات مهم این جلسه بود.

در بخش پایانی این گزارش آمده است: همچنین با عنایت به ضرورت روان سازی ترافیک در مهرماه و به منظور جلوگیری از تشدید ترافیک مقرر شد در مهرماه از برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه بین المللی خودداری و تمامی نمایشگاه ها در صورت نیاز به نمایشگاه شهر آفتاب و یا سایر شهرها و استان‌های کشور منتقل شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی