پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

T1

انتشار تصویری رندری از نسل آینده T1 فولکس واگن

David Obendorfer از طراحان حرفه ای خودرو به تازگی دست به کار شده و تصویری رندر شده از نسل آینده T1 فولکس واگن منتشر کرد. در حال حاضر Transporter نسل ششم خود را می گذارند و انتظار می رود در سال های آینده فولکس فیس لیفتی از Transporter را روانه بازار کند. در تصویر رندر […]

javankhodro
شنبه - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

David Obendorfer از طراحان حرفه ای خودرو به تازگی دست به کار شده و تصویری رندر شده از نسل آینده T1 فولکس واگن منتشر کرد.

در حال حاضر Transporter نسل ششم خود را می گذارند و انتظار می رود در سال های آینده فولکس فیس لیفتی از Transporter را روانه بازار کند.

در تصویر رندر شده David Obendorfer ما خودرویی را براساس T6 فولکس واگن مشاهده می کنیم که از خودروی کلاسیک T1 الهام گرفته و نامش T1 Revival Concept می باشد.

این خودرو نسبت به T6 طولی بیشتر پیدا کرده به شکلی که فاصله دو محور آن 7 سانتی متر است. Obendorfer بیان کرده که سعی داشته تا نسل اول یعنی T1 را زنده نماید از همین رو طراحی خودرو بین نسل آینده و نسل نخست T1 است.

در فضای داخلی Obendorfer تلاش کرده از طرح دو رنگ بهره گیرد و آن را با فناوری های مدرن همراه سازد. ما در کنسول میانی صفحه نمایش کوچکی به همراه چند کلید کنترل در قسمت زیرین آن شاهد هستیم. در طراحی داخلی Obendorfer بیشتر از طرح داخلی نسل فعلی Transporter الگو گرفته است.

امیدواریم فولکس واگن براساس طرح Obendorfer مدلی را روانه بازار کند و قطعا می تواند مورد توجه مشتریان قرار گیرد.پ

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی