پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Traveller i-Lab

رونمایی پژو از خودروی ون Traveller i-Lab

شرکت پژو به تازگی خودروی ون جدید Traveller i-Lab خود را پیش از نمایشگاه ژنو رونمایی کرد. مدل براساس سری Traveller پژو بوده که از رنگ مسی با شیشه های مشکی و سقف شیشه ای پانورامیک برخوردارست. تغییراتی در فضای بیرونی پیدا نمی شود اما در فضای داخلی پژو از بهترین نوع چرم صندلی و […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴

شرکت پژو به تازگی خودروی ون جدید Traveller i-Lab خود را پیش از نمایشگاه ژنو رونمایی کرد. مدل براساس سری Traveller پژو بوده که از رنگ مسی با شیشه های مشکی و سقف شیشه ای پانورامیک برخوردارست.

تغییراتی در فضای بیرونی پیدا نمی شود اما در فضای داخلی پژو از بهترین نوع چرم صندلی و مواد باکیفیت در کنار جدیدترین سیستم سرگرمی بهره گرفته است.

این ون همچنین شامل چهار صندلی اختصاصی با یک تبلت 32 اینچیست که به صورت میز مرکزی میان چهار صندلی قرار گرفته است. متاسفانه پژو اطلاعاتی درباره تبلت ارائه نمی دهد اما گفته شده با همکاری سامسونگ ساخته شده و به کاربران اجازه می دهد تا با تبلت های کوچک به آن متصل شوند.

این خودروی مفهومی همچنین به کنسول سقفی با نمایش دهنده اطلاعات مختلف و چراغ LED یکپارچه مجهز شده است. در نهایت گفته می شود ون دارای سیستم صوتی منحصربفردی بوده که تجربه صدایی فراگیر را می دهد.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • اصغریان | 01/12/1394 در 06:23

    بیسته بیسته حرف نداره

  • اصغریان | 01/12/1394 در 06:25

    okعالی

کیوسک مطبوعاتی