پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دادستان بندرعباس: روند ترخیص سانگ یانگ و چانگان‌های واردتی در حال انجام است

دادستان بندرعباس گفت: اقدامات لازم در جهت ترخیص زودتر خودر‌وهای وارداتی از جمله سانگ یانگ و چانگان‌ از بندر باهنر در حال انجام است.

فاطمه علی اصغری
یکشنبه - ۳۰ مهر ۱۴۰۲

علیرضا احمدمنش دادستان بندرعباس در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو  درباره تعداد خودروهای دپویی در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۰ دستگاه خودرو در انبار اموال تملیکی وجود دارد که به دلایل مختلف توقیف شدند.

وی افزود: بخشی از این خودروها وارداتی هستند که به دلیل مشکلات گمرکی توقیف شدند و برخی از آنها نیز در داخل استان به دلایل مختلف توقیف شدند و پرونده آنها در حال بررسی است.

دادستان بندرعباس تصریح کرد: علت توقیف برخی از خودروهای وارداتی مشکل گمرکی بوده است که حکم آنها در تهران حل شده و پرونده آنها در حال بررسی است.

احمدمنش درباره روند ترخیص خودروهای وارداتی از جمله سانگ یانگ و چانگان از بندر شهید باهنر خاطرنشان کرد: اقدامات لازم درباره ترخیص این خودروها در حال انجام است.

فتحی مدیرسازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان هرمزگان نیز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو خاطرنشان کرد: ماهیت پرونده های خودروهای توقیفی در سازمان اموال تملیکی استان هرمزگان متفاوت است و ما فقط وظیفه نگهداری از آنها را برعهده داریم.

وی با بیان اینکه برخی از این خودروهای توقیفی حامل کالای قاچاق بودند تاکید کرد: تمامی خودروهای توقیفی که حکم شان صادر شده در مزایده قرار دارند.

مدیرسازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان هرمزگان درباره روند ترخیص خودروهای سانگ یانگ و چانگان ها از بنادر هرمزگان تصریح کرد: این خودروها روال اداری کارهایشان در حال انجام است و در مرحله ترخیص قرار دارند.

فتحی در پایان گفت: بخش اعظمی از خودروهای موجود در انبار سازمان تعیین تکلیف شدند و در حال حاضر تعداد محدودی از آنها در انبار هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی