پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

با ٩٠٠ ميليون تسهيلات بی بهره صاحب پيكاپ كلوت دنده اي شويد

مکث موتور در طرح جدید فروش اقساطی پیکاپ دنده‌ای کلوت را با پیش‌پرداخت ۶۹۶میلیون و ۷۰۰هزار تومان و تحویل ۴۵ روز کاری عرضه می‌کند.

فاطمه علی اصغری
دوشنبه - ۱ آبان ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ 

شرکت مکث موتور بخشنامه جدید فروش اعتباری پیکاپ کلوت دنده‌ای با قیمت قطعی ۱میلیارد و ۵۹۶میلیون و ۷۰۰هزار تومان را اعلام کرد.

در این طرح، متقاضی می‌تواند با پرداخت ۶۹۶میلیون و ۷۰۰هزار تومان در هنگام ثبت‌نام به عنوان پیش‌پرداخت، پیکاپ کلوت دنده‌ای مکث موتور را خریداری کند و باقیمانده وجه را در قالب تسهیلات ۹۰۰میلیون تومانی بدون بهره، با اقساط ۱۲ ماهه، تسویه کند.

گفتنی است تعداد اقساط در این طرح فروش اعتباری پیکاپ کلوت دنده ای مکث موتور، ۱۲ ماه بوده و  مبلغ هر قسط، ۷۵میلیون تومان است.

تاریخ سررسید اولین چک دریافتی از مشتری، اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ است و موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی نیز ۴۵ روز کاری است.

لفروش پیکاپ کلوت دنده ای شرکت مکث موتور در این نوبت، با قیمت قطعی ۱میلیارد و ۵۹۶میلیون و ۷۰۰هزار تومان انجام می‌شود و در کنار مبلغ پیش‌پرداخت و همچنین اقساط ۱۲ ماهه، مشتریان باید یک فقره چک ۶میلیون و ۵۰۰هزار تومانی را نیز به عنوان هزینه بیمه بدنه یک ساله خودرو، به شرکت ارائه دهد.

در این نوبت، خبری از سود مشارکت یا انصراف برای وجه پرداختی مشتری نیست اما در صورت تاخیر در تحویلخودروی ثبت‌نامی، ۱۲درصد سالانه جریمه تاخیر متوجه شرکت خواهد بود.

در این طرح امکان سفارش خودرو در رنگ های سفید یا مشکی وجود دارد.

مکث موتور

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی