پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

MVM 110 New_ام وی ام 110 جدید

موفقیت غیر منتظره ام وی ام 110 جدید در بازار

بعد از موفقیت بی سابقه خودروی ام وی ام 110 به عنوان اولین محصول شرکت مدیران خودرو و کسب سهم قابل توجهی از بازار خودروهای هم رسته خود، نوبت به عرضه مدل جدید این خودرو با چهره ای جدید، مدرن و جوان پسند رسید. زمان زیادی از اعلام شرایط فروش این خودرو نمی گذرد که […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۱ اسفند ۱۳۹۴

بعد از موفقیت بی سابقه خودروی ام وی ام 110 به عنوان اولین محصول شرکت مدیران خودرو و کسب سهم قابل توجهی از بازار خودروهای هم رسته خود، نوبت به عرضه مدل جدید این خودرو با چهره ای جدید، مدرن و جوان پسند رسید.

زمان زیادی از اعلام شرایط فروش این خودرو نمی گذرد که شاهد استقبال گرم مردم از این مدل خودرو هستیم. اما با نگاهیی دقیق تر و بررسی تخصصی تر رقبای این خودرو با توجه به گروه مشتریان هدف و همینطور ظاهر مدرن و زیبای این خودروی شهری به جرات می توان آنرا رقیب خودروهای لوکس وارداتی هم اندازه در نظر گرفت که بعضاً قیمتی بسیار بالاتر از این محصول دارند.

این محصول نسبت به مدل قبلی ام وی ام 110 به طور کامل دستخوش تغییرات عمده ای در طراحی بدنه و طراحی داخلی شده است.از جمله این تغیرات می توان شکل جدید و مدرن تر چراغ های جلو و عقب و فرم منحصر به فرد در ها، که همگی توسط تیم طراحی شده است اشاره کرد.

همچنین در داخل این خودرو نیز تغیراتی به چشم می خورد. فضای نسبتاً بزرگ داخلی این خودرو به همراه طراحی جالب صندلی های این خودرو حس خوبی را در هنگام سواری این خودرو به سرنشینان می دهد.

علاوه بر این صفحه نمایش سرعت و دور موتور الکترونیکی این خودرو در کنار جلو داشبرد مدرن این خودرو به شکلی یکپارچه احساس سواری مدرن را برای راننده به ارمغان می ­آورد. همچنین در داخل این خودرو فضای کافی برای قرار دادن تمامی وسایل خود خواهید یافت.

در کل ام وی ام 110 اسپرت با ظاهر زیبای خود کاملاً مناسب رانندگی شهری می باشد و در کنار آن حس جدیدی از رانندگی راحت را به رانندگان خود ارائه می کند.

CHERY-QQ-New-MVM-110S-ام وی ام 110 جدید

برچسب‌ها : MVM 110مدیران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی