پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محدودیت ترافیکی-جاده

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور در بازه زمانی ۳ تا ۶ آبان ۱۴۰۲

مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۳ تا شنبه ۶ آبان ماه در برخی از محورهای مواصلاتی را اعلام کرد.

فاطمه علی اصغری
چهارشنبه - ۳ آبان ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای بر مبنای اطلاعات دریافتی از مرکز مدیریت راه‌های این سازمان تردد موتورسیکلت‌ها (به استثناء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) از ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه سوم آبان تا ساعت ۶ صبح شنبه ۶ آبان از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران – سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است، همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ چهارشنبه سوم آبان از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ در این روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد بود.

این گزارش حاکی است تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ جمعه ۵ آبان از کرج و ابتدای آزادراه تهران– شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ در این روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌ها، تردد انواع وسایل نقلیه (به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۵ آبان در صورت سنگین بودن بار ترافیکی، از شمال به جنوب یک‌طرفه خواهد بود، در محور کندوان نیز تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس و بالعکس و همچنین تردد تریلرها از محور هراز ممنوع است.

این گزارش می‌افزاید: تردد خودروهای کامیون و کامیونت (به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزه چهارشنبه و از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (۴ و ۵ آبان) از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

گفتنی است اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها بوده و با توجه به شرایط ترافیکی محورها، هرگونه تغییر در ساعت و با نحوه اجرا محتمل است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی