پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ماکسیما

نیسان ماکسیما SR Midnight Edition معرفی شد

شرکت نیسان به تازگی از ماکسیما جدید SR Midnight Edition رونمایی کرد. از ویژگی های مدل می توان به اسپیولر و دیفیوزر مشکی رنگ، فضای داخلی و صندلی های چرمی مشکی، رینگ های آلیاژی 19 اینچی مشکی و برخی دیگر اشاره داشت. نیسان این مدل را در رنگ های نقره ای، قرمز، آبی، سفید و مشکی […]

javankhodro
جمعه - ۳۰ بهمن ۱۳۹۴

شرکت نیسان به تازگی از ماکسیما جدید SR Midnight Edition رونمایی کرد. از ویژگی های مدل می توان به اسپیولر و دیفیوزر مشکی رنگ، فضای داخلی و صندلی های چرمی مشکی، رینگ های آلیاژی 19 اینچی مشکی و برخی دیگر اشاره داشت.

نیسان این مدل را در رنگ های نقره ای، قرمز، آبی، سفید و مشکی به فروش می رساند. این مدل همچنین در صندلی های جلو به سیستم گرمکن/سردکن، صندلی ها و فرمان چرمی /آلکانترا، پدال های آلومینیومی، سیستم تعلیق اسپرت، چراغ های جلوی LED و کمک فنرهای خاص مجهزست.

ماکسیما SR Midnight Edition از موتور 3.5 لیتری شش سیلندر با خروجی 300 اسب بخاری برخوردارست که در کنار گیربکس Xtronic قرار می گیرد. براساس اعلام نیسان پکیج  SR Midnight Edition هزینه 1195 دلاری داشته که همراه با تجهیزات اضافی به 2195 دلار می رسد. در حالی که پکیج قیمت بالایی نداشته اما قیمت نیسان ماکسیما را به 38.965 دلاری می رساند.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی