پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تولید خودرو_پژو 206

تولید پژو 206 متوقف خواهد شد

ایران خودرو و پژو در حالی از اوایل سال آینده وارد مراحل اجرایی شراکت خود خواهند شد که گویا تصمیم گرفته اند تولید پژو 206 را متوقف نماید. اگرچه گمان می رفت ایران خودرو تولید محصول پر فروش خود یعنی پژو 206 را  چندین سال دیگر نیز ادامه دهد، اما مسوولان این شرکت می گویند […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۱ اسفند ۱۳۹۴

ایران خودرو و پژو در حالی از اوایل سال آینده وارد مراحل اجرایی شراکت خود خواهند شد که گویا تصمیم گرفته اند تولید پژو 206 را متوقف نماید.

اگرچه گمان می رفت ایران خودرو تولید محصول پر فروش خود یعنی پژو 206 را  چندین سال دیگر نیز ادامه دهد، اما مسوولان این شرکت می گویند 206 از خطوط تولید حذف خواهد شد. به گفته آنها، با توجه به قرارداد جدید با پژو و همچنین مذاکره با سایر خودروسازان دنیا، ایران خودرو قصد دارد تولید پژو 206 را نیز متوقف کرده محصولی دیگر را جایگزین آن کند.

البته هنوز تاریخ دقیق حذف پژو 206 از خطوط تولید مشخص نیست، با این حال به نظر می رسد این محصول محبوب و پر فروش ایران خودرو در آینده ای نه چندان دور و در جریان همکاری چهار ساله با پژو، با کیلومتر 14 جاده مخصوص وداع کند. باید منتظر ماند و دید ایران خودرو چه محصولی را برای جایگزینی 206 در نظر گرفته و آیا خودرو موردنظر می تواند جای این فرانسوی محبوب ایرانی ها را به خوبی پر کند؟

منبع: صنعت نویس

شرط ایران خودرو برای رنو معادله ای جدید در صنعت خودرو

شرایط فروش ایران خودرو به مناسبت عید نوروز

با کاهش سود بانکی قیمت خودرو به ثبات میرسد؟

قرارداد رنو و سایپا به زودی امضا می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی