پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تمرکز هلدینگ دیار خودرو و سانیار موتور روی کراس اوورهای کوچک و پرقدرت

بر خلاف بیشتر شرکت کنندگان نمایشگاه خودرو اصفهان امسال، دیار خودرو شرایط فروش ویژه ای برای خریداران تیگارد X35 در نظر گرفته و برای کسانی که در این نمایشگاه اقدام به خرید کنند، سورپرایز هیجان انگیزی دارد.

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۶ آبان ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو:

دیار خودرو و سانیار موتور پارسیان با 2 محصول بایک بیجینگ X55 و تیگارد X35 در هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان حضور دارند. بیجینگ X55 یک محصول کاملا جدید از هلدینگ دیار خودرو به شمار می رود که عرضه آن به زودی آغاز خواهد شد.

این کراس اوور جمع و جور که ظاهری کاملا مدرن و زیبا دارد، از پیشرانه 1.5 لیتری توربو با قدرت 185 اسب بخار بهره می برد که با توجه به وزن حدودا 1.6 تنی و ابعاد جمع و جورش، کراس اوور تند و تیزی به نظر می رسد.

گشتاور 305 نیوتن متری این پیشرانه توسط یک گیرباکس 7 سرعته دبل کلاچ به محور جلو منتقل می شود. این کراس اوور تازه وارد در مرحله اول به صورت وارداتی در ایران عرضه می شود و به فروش خواهد رسید.

محصول دیگر و باسابقه تر این گروه خودرویی، تیگارد X35 است که توسط سانیار موتور عرضه می شود و شرایط فروش ویژه نمایشگاه برای آن در نظر گرفته شده است. این کراس اوور جمع و جور با قیمت 1 میلیارد و 250 میلیون تومان یک موتور 1.5 لیتری توربو با قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن متر را در اختیارتان قرار می دهد.

نتیجه ترکیب این پیشرانه با هیکل حدودا 1.3 تنی شتاب اولیه قابل قبول و قابلیت های حرکتی مناسب است. استفاده از این پیشرانه پرقدرت و بهره بردن از امکاناتی نظیر سقف پانوراما، سیستم ورود و استارت بدون کلید، کنترل پایداری و کشش، دو کیسه هوا، TPMS و دوربین عقب با این برچسب قیمت باعث شده تا استقبال مناسبی از تیگارد به عمل بیاید.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی