پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هاوال در نمایشگاه اصفهان

فروش ویژه خودروهای هاوال با تخفیف ویژه از ۱۸ تا ۲۲ درصد

شرکت عظیم خودرو از فروش ویژه خودروهای هاوال با تخفیف ویژه از ۱۸ تا ۲۲ درصد خبر داد. بروزرسانی: شرایط فروش هاوال H2 (خرداد 97) علیرضا غفاری مدیر بازاریابی عظیم خودرو بابیان این خبر افزود: تمامی محصولات هاوال در دوازدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان شامل حال تخفیف ویژه شده‌اند که کمترین میزان آن 19 میلیون و404 […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۱ اسفند ۱۳۹۴

شرکت عظیم خودرو از فروش ویژه خودروهای هاوال با تخفیف ویژه از ۱۸ تا ۲۲ درصد خبر داد.

بروزرسانی:

شرایط فروش هاوال H2 (خرداد 97)

علیرضا غفاری مدیر بازاریابی عظیم خودرو بابیان این خبر افزود: تمامی محصولات هاوال در دوازدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان شامل حال تخفیف ویژه شده‌اند که کمترین میزان آن 19 میلیون و404 هزار تومان برای خودرو ملانی و بیشترین میزان آن برای خودرو وندابا 43 میلیون 200 هزار تومان است.

وی همچنین با اعلام تخفیف 43 میلیون و 120 هزار تومان برای خودرو وندا و 21 میلیون و 600 هزارتومانی برای خودرو دنیرا افزود: ارائه تخفیف‌ها از سوی عظیم خودرو ادامه‌دار خواهد بود، اما ممکن از به‌مرورزمان از میزان آن کاسته شود.

هاوال برترین شاسی بلند در چین

غفاری در ادامه درباره برند هاوال نیز بابیان اینکه هاوال اولین و معتبر‌ترین برند خودرو‌های کلاس شاسی‌بلند در چین است گفت: این اتفاق در بازاری افتاده است که عمدتاً توسط برند‌های معتبر و بزرگ اروپایی و آمریکایی اشغال‌شده چندین سال پیاپی در صدر جایگاه پرفروش‌ترین شاسی‌بلند‌های چین تکیه زده است.

به گفته وی هاوال یکی از معتبر‌ترین برند‌های خودروسازی چین و زیرمجموعه شرکت گریت‌وال است که به‌موجب تأسیس این برند ، گریت‌وال هم‌اکنون بزرگ‌ترین سازنده خودرو‌های شاسی‌بلند ازنظر تیراژ در چین نیز به‌حساب می‌آید.هاوال از سال 2002 باعرضه نخستین نسل از خودرو‌های شاسی‌بلندش قدم به بازار پررقابت چین گذاشت.جایی که برند‌های معتبر اروپایی و آمریکایی بازار را در دست داشتند اما تنها یک سال بعد از آغاز به کار برند شاسی‌بلند ساز هاوال ، محصولات این برند به صدر فهرست‌های فروش خودرو‌های شاسی‌بلند در چین راه پیدا کردند.

Haval_H6_هاوال دنیرا

Haval_H6_هاوال دنیرا

غفاری در ادامه نیز با بیان اینکه هاوال با سابقه حضور مستمر در مسابقات معتبر داکار و همچنین دارنده استاندارد‌های لازم برای عرضه خودرو به بازار‌های اروپایی از جمله معدود خودروسازان کشور چین است که توانسته خود را با استاندارد‌های جهانی تطبیق دهد اظهار کرد: بر خلاف برند‌های چینی که با اتکا به تکنولوژی برند‌های ژاپنی یا دیگر کشور‌ها اقدام به طراحی و تولید محصول می‌کنند هاوال از ابتدا به دنبال طراحی قوای محرکه و پلت‌فرم اختصاصی برای خودرو‌های شاسی‌بلند بوده و در این راه به موفقیت‌های زیادی نیز دست پیدا کرده است.

وی ادامه داد: سری محصولات شاسی‌بلند این برند لوکس سیر تنوع و توانمندی درخور توجهی را طی می‌کند که ازاین‌رو توانسته است با ارائه یک مدل در تمامی کلاس‌های محبوب بازار جا باز کند. در سال‌های اخیر خودروهای بسیاری از کلاس شاسی‌بلند از کشور چین پا به کشور گذاشته‌اند اما آنچه محصولات هاوال را از سایرین متمایز می‌سازد لوکس گرایی ذاتی محصولات این برند است که ویژگی‌های ظاهری و فنی بسیاری را به همراه می‌کشد.

Haval-H2-هاوال ملانی

Haval-H2-هاوال ملانی

مدیربازاریابی عظیم خودرو در ادامه نیز با بیان اینکه خودروسازان چینی در سال 2015 حدود 6.2 میلیون شاسی‌بلند را روانه بازار کردند تصریح کرد: این آمار نشان‌دهنده رشد حدود 50 درصدی فروش انواع شاسی‌بلند در بازار چین است و حدود 662‌هزار دستگاه از این امار تنها توسط برند هاوال به تولید رسیده است که نشان دهنده سهم 10 درصدی این برند و ستاره‌هایش از بازار پررقابت کشور چین است .مطمئنا در چنین بازاری که روی دست فولکس‌واگن ، هوندا ، نیسان ، هیوندای ، تویوتا ، شورولت و دیگر برند‌های معتبر جهانی می‌گردد ، ستاره شدن هنر کمی نیست که بتوان از کنار آن به سادگی گذشت و با “چینی” خواندن یک برند از تمام مزیت‌های محصولات آن برند چشم‌پوشی کرد.

Haval_H8_هاوال وندار

Haval_H8_هاوال وندار

وی در ادامه نیز درباره خودرو هاوال دنیرا گفت: با ورود به سال 2012 آمار فروش این خودرو رقم 112 هزار دستگاه را نشان داد که موجب شد در بازار داغ کشور چین پس از دو خودرو موفق فولکس‌واگن تیگوان و هوندا CR-Vدر جایگاه سوم بازار قرار بگیرد . گریت‌وال را به بزرگ‌ترین شاسی‌بلند ساز کشور چین بدل کند. با ادامه موفقیت‌های روزافزون این مدل در سال 2013 و 2014 میزان فروش به ترتیب به بیش از 217 و 315 هزار دستگاه رسید که موجب شد مدل دنیرا تا ماه اکتبر سال 2015 همچنان پرفروش‌ترین شاسی‌بلند کشور چین باشد. با دستیابی به این اعداد و ارقام هاوال توانست در بازارهای معتبری چون استرالیا و آفریقا نیز جا باز کند که ازاین‌رو بسیار قابل‌تأمل و درخور توجه است.

haval_H9_هاوال خوارزم

haval_H9_هاوال خوارزم

کیفیت بالای هاوال دلیل گارانتی 7 ساله

وی همچنین درباره دلیل گارانتی 7سال یا 200 هزار کیلومتر نیز گفت: این گارانتی که برای اولین بار در ایران اجرا می‌شود و به دلیل اعتماد بالای مدیران عظیم خودرو به کیفیت بالای محصولات هاوال است.

به گفته غفاری این خودرو‌ها به همراه 2 سال خدمات ویژه کارت طلایی نیز عرضه خواهند شد که پیش‌تر حتی در لوکس‌ترین خودرو‌های بازار ایران نیز عرضه نشده است.

شرایط فروش اعتباری هاوال_عظیم خودرو_اسفند 94 شرایط فروش نقدی هاوال _عظیم خودرو_اسفند 94

برچسب‌ها : عظیم خودروهاوال

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • حسین | 20/07/1395 در 03:12

    فقط h9 6 سیلندر 310 اسب بخاری

کیوسک مطبوعاتی