پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا

طیف سایپا؛‌ جامع‌ترین تولیدکننده رنگ و مواد شیمیایی کشور است

قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا گفت: شرکت طیف سایپا، با همکاری مراکز علمی و دانشگاهی، عملکرد مثبتی داشته و توانسته در زمره ‌جامع‌ترین تولیدکنندگان رنگ و مواد شیمیایی کشور قرار گیرد.

فاطمه علی اصغری
چهارشنبه - ۱۷ آبان ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز، محمدرضا شیخ عطار در بازدید از شرکت رنگ و رزین طیف سایپا، اظهارداشت: طیف سایپا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان رنگ و رزین، جامع‌ترین تولیدکننده رنگ و مواد شیمیایی کشور و یکی از شرکت های دانش بنیان در گروه سایپا است که با بهره‌برداری از دانش فنی پرسنل متخصص خود و همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی توانسته عملکرد مناسبی داشته باشد.

عضو هیات مدیره گروه سایپا با اشاره به ظرفیت‌های ویژه طیف سایپا درصنعت رنگ، بر لزوم بهره‌برداری از تمامی منابع این مجموعه تاکید کرد.

محمد بابائی، مدیرعامل شرکت رنگ و رزین طیف سایپا نیز گفت: این مجموعه در تامین رنگ‌های پایه آب، تامین 100 درصدی مواد فسفاته و چربی‌گیر، ضد یخ و شیشه‌شوی گروه سایپا، ساخت داخل فوم صندلی، اخذ سهم در تامین سایر خودروسازان کشور، اخذ تائیدیه در صنعت فولاد و دستیابی به تائیدیه سطح فناوری یک برای ساخت داخل محصولات پایه آب، ‌دستاوردهای خوبی کسب کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی