پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Z06 GT3.R

نخستین تصاویر از کوروت Z06 GT3.R منتشر شد

تیم Pratt Miller در روز سه شنبه، تصاویری از نسخه مسابقه‌­ای کوروت که در رقابت قهرمانی IMSA WeatherTech SportsCar سال 2024 حاضر می‌شود را منتشر کرد.

فاطمه علی اصغری
یکشنبه - ۲۸ آبان ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ 

احتمالا متوجه شباهت شورولت کوروت Z06 GT3.R با کوروت حاضر در مسابقات 2023 شده‌­اید، اما در حقیقت، تحولات زیادی در زیر پوسته این خودرو اتفاق افتاده است.

پس از پایان مسابقات 2023، شورولت کوروت به Pratt Miller سپرده شد تا برای فصل 2024 آماده شود. این تیم با کسب پشتیبانی رسمی از شورولت، تغییرات را بر کوروت اعمال نموده، هرچند به نظر می­‌رسد که همکاری این دو نسبت به سال‌های قبل در سطح پایین‌­تری انجام شده است. بنابراین مشخص نیست که در ادامه مسابقات این فصل، تغییرات دیگری هم بر کوروت Z06 GT3.R اعمال شود یا خیر.

همچون گذشته، پیشرانه 5.5 لیتری V8 تنفس طبیعی شورولت کوروت Z06 GT3.R از کوروت Z06 به این مدل انتقال پیدا کرده است.

مارک استیلو مدیر بخش خودروهای مسابقه‌­ای جنرال موتورز در اظهار نظری که اوایل امسال انجام داده، از کوروت Z06 GT3.R به عنوان خودرویی مهم برای این شرکت یاد کرده، که با تاثیر از مهارت مهندسان این شرکت و تجربه تاریخی آن در مسابقات، طراحی و ساخته شده است.

 شورولت Z06 GT3.R با حضور چهار راننده یعنی نیکی کتسبورگ، آنتونیو گارسیا، تامی میلنر و آلکساندر سیمز در کلاس GTD پرو شرکت خواهد کرد. نخستین رقابت این خودرو در رولکس 24 دیتونا انجام می­‌گیرد، که به عنوان رویداد افتتاحیه IMSA 2024 شناخته می­‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی