پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوخسروانی شعبه خیابان جمهوری افتتاح شد

اتوخسروانی نامی آشنا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش‌در ایران است. سالهاست که این نام با اعتبار و خلاقیت در متدهایفروش گره خورده و همواره در حال توسعه بوده است.

javankhodro
شنبه - ۱۱ آذر ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

اتوخسروانی نامی آشنا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش‌در ایران است. سالهاست که این نام با اعتبار و خلاقیت در متدهایفروش گره خورده و همواره در حال توسعه بوده است.

علی خسروانی مالک مجموعه بزرگ اتوخسروانی، با اشاره به مولتی برند بودن این شعبه گفت: هدف از افتتاح این شعبه، توسعه شبکه نمایندگی های فروش خودرو‌ در سطح کشور است و‌ به زودی سایر شعب نیز در تهران و شهرستانها افتتاح خواهد شد.

علی خسروانی

علی خسروانی با اشاره به انتخابات اتحادیه فروشندگان و‌ نمایشگاه های خودرو گفت : باید تشکل‌های صنفی را طبق قانون به رسمیت بشناسیم و در تصمیم‌گیری‌ها از نظرات کارشناسی آن‌ها استفاده کنیم.انتخابات هیئت مدیره اتحادیه بسیار مهم است.

یکی از چالش های موجود در بازار، بی قانونی در آگهی های خودرو است، نباید به افرادی که مجوز فعالیت قانونی ندارند و از راه دلالی خانگی و بدون پرداخت مالیات خرید و‌ فروش خودرو می کنند، اجازه انتشار تعداد زیاد آگهی بدهند. چند میلیون‌ نفر کار خرید و فروش‌متشین می کنند، اما تنها ۱۵۰۰ نفر مجوز قانونی و‌ رسمی برای این کار دارند که همگی موظف به انجام دقیق تکالیف مالیاتی خودهستند و گاها در حق آنها ظلم می شود. موضوعات از این دست باید در اتحادیه  مورد بررسی و‌ تصمیم گیری قرار بگیرد.

وی‌ در خصوص تسهیل اخذ مجوز گفت: این اقدام دولت خوب است، اما باید تخصص، تجربه و اهلیت افراد متقاضی این فعالیت همموزد بررسی و آزمون قرار گیرد. نقش مهارت باید جدی گرفته شود.

علی خسروانی در پاسخ به سوال خبرنگاران بابت افزایش چشمگیر‌ نمایشگاه های خودرو در سطح تهران گفت: هر جا که رویداد تورمیاتفاق بیفتد، هجوم افراد به آن کسب و‌ کار را رقم می‌ زند. در دورانی که تورم بر قیمت خودرو حاکم بود، به طور چشمگیری حوزهنمایشگاه داری‌ رونق پیدا کرد، اما‌ الان روند آن‌ نزولی شده است.

اتو خسروانی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی