پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران خودرو _عمان_دنا_رانا

یک شرکت خودرو سازی ایرانی در عمان حضور خواهد یافت

محمدرضا نعمت زاده، وزير صنعت، معدن و تجارت در دیدار با وزیران صنعت و تجارت و امور خارجه عمان از فعالیت یک شرکت خودرو سازی ایرانی در عمان در آینده نزدیک سخن گفت كه همين بخش از صحبت هاي وزير تيتر خبر اين ديدار شد. اما منظور وزير صنعت كدام خودروساز بود؟ مرور بر اخبار […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۳ اسفند ۱۳۹۴

محمدرضا نعمت زاده، وزير صنعت، معدن و تجارت در دیدار با وزیران صنعت و تجارت و امور خارجه عمان از فعالیت یک شرکت خودرو سازی ایرانی در عمان در آینده نزدیک سخن گفت كه همين بخش از صحبت هاي وزير تيتر خبر اين ديدار شد. اما منظور وزير صنعت كدام خودروساز بود؟

مرور بر اخبار ماه هاي اخير خودروسازان داخلي مشخص مي كند كه اشاره وزير صنعت، معدن و تجارت به قرارداد همكاري سه جانبه گروه صنعتي ايران خودرو با دولت و بخش خصوصي عمان بوده است.

بر اساس قراردادی که چندي پيش میان گروه صنعتي ایران خودرو، دولت عمان و بخش خصوصی این کشور به امضا رسید، طرفین متعهد شدند تا نسبت به ایجاد یک شرکت با هدف سرمایه گذاری مشترک سه جانبه اقدام کنند. طرف های عمانی شامل دولت و بخش خصوصی، با تامین هشتاد درصد از مبلغ کل سرمایه گذاری و ایران خودرو با آورده20 درصدی به صورت غیر نقدی در قالب خدمات فنی و مهندسی و تکنولوژی تولید، خط تولید محصولات دنا و رانا را در منطقه آزاد «دُقُم» راه اندازی خواهند کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • بهروز | 04/12/1394 در 16:55

    احتمآ با قیمت 10میلیون پیش فروش میکنند ..

کیوسک مطبوعاتی