پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایندگی ۱۱۱۳ خسروانی

افتتاح نمایندگی ۱۱۱۳ تیگارد توسط اتوخسروانی

نمایندگی ۱۱۱۳ تیگارد توسط اتوخسروانی افتتاح شد.

فاطمه علی اصغری
جمعه - ۱۷ آذر ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو؛

 عصر امروز با حضور علی خسروانی مالک مجموعه اتوخسروانی و بهزاد چارده چریک، مدیرعامل سانیار موتور پارسیان نمایندگی ۱۱۱۳ تیگارد در تهران، شریعتی، پایین تر از تقاطع ظفر ، پلاک ۱۲۵۴ توسط اتوخسروانی افتتاح شد.

خسروانی

علی خسروانی  مالک مجموعه اتو خسروانی و‌نمایندگی ۱۱۱۳ در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو درباره افتتاح نمایندگی تیگارد اظهار کرد: یکی از اهداف بلند ما این است که سبد محصولات خودمان را برای همه مراجعه کنندگان کامل تر کنیم، یعنی در سبد محصولات ما برای هر نیازی همه نوع خودرو وجود داشته باشد.

وی افزود: اتوخسروانی بنا دارد اگر خودرویی در رده گران قیمت، متوسط و ارزان وارد بازار می شود و دارای کیفیت باشد در سبد محصولاتش قرار گیرد، از این رو از ورود هر خودرویی که احساس کنیم نسبت کیفیت به قیمت اش خوب باشد استقبال می کنیم.

خسروانی

خسروانی تصریح کرد: ما دوست داریم هر مجموعه ای که خودروی جدیدی وارد یا مونتاژ می کنند در سبد محصولات ما قرار گیرد چرا که مردم به ما اعتماد دارند از این رو افتتاح نمایندگی تیگارد در این راستا صورت گرفته است.

خسروانی

وی با بیان اینکه قیمت خودرو تیگارد به نسبت کیفیت اش خوب است خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک برندهای دیگری از جمله لادا و خودروهای گروه بهمن شامل مونتاژی و وارداتی وارد مجموعه ما خواهند شد و ما درصدد طراحی و‌اجرای بهترین نوع از خدمات پس از فروش در مجموعه اتوخسروانی خواهیم بود.

تیگارد

بهزاد چارده چریک، مدیرعامل سانیار موتور پارسیان نیز در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو درباره افتتاح نمایندگی تیگارد توسط اتوخسروانی اظهار کرد: نمایندگی های ما در کل کشور در حال گسترش هستند و محصول جدید ما نیز در نمایشگاه تهران رونمایی خواهد شد.

تیگارد

وی با بیان اینکه افتتاح نمایندگی تیگارد اتوخسروانی را به فال نیک می گیریم تصریح کرد: مجموعه اتوخسروانی از شرکای تجاری خوب ما هستند و از این رو بدون شک حضور محصولات تیگارد در این مجموعه قطعا به سود و منفعت ما خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی