پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح جدید خرید اقسطی خودرو کیان خودرو بدون ضامن

طرح جدید خرید قسطی خودرو کیان خودرو شرایطی را به وجود آورده، تا همه افرادی که هم اکنون پول کافی برای خرید نقدی خودرو ندارند، از این شیوه برای سرمایه‌گذاری استفاده کنند. در حال حاضر در این مجموعه شرایط خرید قسطی سایپا، خرید قسطی بهمن موتور، خرید قسطی کرمان موتور، خرید قسطی ایران خودرو و سایر خودروهای دیگر به راحتی میسر می‌گردد.

javankhodro
شنبه - ۱۸ آذر ۱۴۰۲

مزیت خرید قسطی خودرو

در شرایط عدم ثبات اقتصادی و رشد تورم بی‌رویه، افراد زیادی توانایی خرید خودرو به صورت نقدی را ندارند، به همین دلیل فروش قسطی خودرو از استقبال بالایی برخوردار است. زیرا کسانی که پس انداز کافی برای خرید خودرو را ندارند، می‌توانند با دریافت وام یا فراهم آمدن شرایط خرید قسطی خودرو برای رفاه حال خود و خانواده یک خودروی مناسب تهیه کنند. البته با وجود طرح جدید خرید قسطی خودرو کیان خودرو افراد بیشتری می‌توانند از این شرایط استفاده کنند. زیرا با نمایندگی‌های مختلف خودرو در ارتباط بوده و شرایط خرید خودرو قسطی از کمپانی‌های بزرگ را به آسانی مهیا می‌کند.

دلایل زیادی وجود دارد که از طرح‌های خرید اقساطی خودرو مجموعه کیان خودرو استقبال زیادی می‌شود؛ ازمهم‌ترین آنها می‌توان به مدیریت بهتر درآمدهای مالی، امکان سرمایه‌گذاری کردن در بازارهای دیگر، کم کردن هزینه‌ها و به دست آوردن شرایط خرید خودروی مناسب یا تعویض خودرو قدیمی است.

طرح جدید خرید قسطی خودرو کیان خودرو

زمانی که قصد خرید اقساطی خودرو را دارید، ممکن است با آگهی‌های متعددی مواجه شوید که ادعای فروش قسطی خودرو را می‌کنند. اما در واقعیت بسیاری از این آگهی‌ها نه تنها سودی برای خریدار نداشته، بلکه ممکن است سرمایه اولیه آنها نیز از بین برود. در حال حاضر طرح جدید خرید قسطی خودرو کیان خودرو به گونه‌ای ارائه شده، تا همه افراد با کمترین میزان پیش پرداخت و اقساط بلند مدت بتوانند خودروی مناسب خود را از کمپانی مد نظر انتخاب نمایند. این طرح تفاوت زیادی با لیزینگ خودرو دارد؛ چرا که در لیزینگ خودرو تا زمان پرداخت کامل وجه خودرو، سند آن به نام خریدار تنظیم نمی‌شود؛ اما در این طرح پس از نوشتن قرارداد اولیه خودرو به شما تحویل داده می‌شود.

در این طرح جدید خرید قسطی خودرو کیان خودرو شرایط اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و 12 ماهه با کمترین میزان پیش پرداخت در نظر گرفته شده است، تا همه افراد با هر سطح بودجه بتوانند با خیال راحت اقدام به خرید اقساطی خودرو نمایند.

خرید قسطی ایران خودرو

از آنجایی که شرایط خرید قسطی ایران خودرو از کمپانی به صورت مستقیم وجود ندارد، مجموعه کیان خودرو با در نظر گرفتن علاقه مردم به محصولات این کمپانی طرح جدید خرید قسطی خودروهای این کمپانی را ارائه کرده است، تا همه افراد به راحتی بتوانند از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو بهره‌مند شوند. محصولاتی که در لیست فروش قسطی ایران خودرو قرار می‌گیرند، شامل پژو پارس، پژو 405 SLX، پژو 206 تیپ 2 و تیپ 5، پژو 206 صندوقدار، پژو 207، سمند، دنا، دنا پلاس، دنا پلاس توربو، رانا و تارا می‌باشند.

خرید قسطی سایپا

در شرایط حال حاضر که خرید خودرو نه تنها برای رفع نیاز بوده، بلکه یک راه حل برای پس انداز کردن و سرمایه‌گذاری می‌باشد، باید در هنگام خرید قسطی سایپا مراکز معتبر را برای خرید خودرو در نظر بگیرید. ارائه طرح جدید خرید قسطی خودرو کیان خودرو شرایطی را به وجود آورده که خریداران با خیال راحت‌تر می‌توانند اقدام به تهیه محصولات سایپا کنند. زیرا پس از پیش پرداخت، خودرو به آنها تحویل داده شده و طی اقساط مشخص مابقی مبلغ خودرو ماه به ماه پرداخت می‌شود.

خودروهایی مانند خودروهای شاهین، کوییک معمولی، کوییک R، کوییک S و کوییک اتومات، ساینا و ساینا S، تیبا و تیبا 2 و سراتو آپشنال در شرایط فروش اقساطی محصولات سایپا قرار گرفته‌اند. با نگاهی به مقالات وب سایت‌های دیگر مانند فروش اقساطی سایپا تحویل فوری در می‌یابیم که بهترین شرایط برای خرید اقساط را مجموعه کیان خودرو دارد چرا که در تمام بندهای قرارداد اولویت را با خریدار گذاشته است.

خرید قسطی بهمن موتور

طرح جدید خرید قسطی خودرو کیان خودرو در زمینه تمام محصولات بهمن موتور ارائه شده، به همین جهت یکی از محبوب‌ترین طرح‌های خرید قسطی خودرو این مجموعه می‌باشد. چرا که شرایط خرید قسطی بهمن موتور موجب شده تا افراد بیشتری به خودرو دلخواهشان برسند. از مهم‌ترین خودروهای بهمن موتور که در طرح فروش قسطی ماشین در این مجموعه ارائه می‌گردد، می‌توان به فیدلیتی 5 نفره، فیدلیتی 7 نفره، فیدلیتی پرستیژ، کاپرا، وانت کارا دو کابین، وانت کارا و دیگنیتی اسپرت اشاره کرد.

کیان خودرو

خرید قسطی کرمان موتور

کرمان موتور به عنوان کمپانی وارد کننده خودروهای معتبر، محبوبیت زیادی دارد؛ به همین جهت طرح فروش اقسطی کرمان موتور از استقبال بالایی برخوردار است. مطابق طرح جدید خرید قسطی خودرو کیان خودرو می‌توانید 6 محصول کرمان موتور را به صورت اقساطی تهیه کنید که این خودروها شامل جکj4، جک K7، جک s5، جک s3، جک s5 اتوماتیک، Kmc t8 می‌شود.

خرید قسطی خودرو در تهران از کیان خودرو

برای خرید قسطی ماشین، کمپانی‌های معتبر بهتر است به نمایندگی‌های مجاز مانند کیان خودرو مراجعه کنید، تا با خیال راحت‌تر بتوانید محصول مد نظر خود را تهیه نمایید. زیرا در حال حاضر مجموعه کیان خودرو با چهار شرکت داخلی و شرکت‌های خارجی همکاری داشته و لیست کاملی از خودروهای اقساطی را ارائه می‌دهد. طرح جدید خرید قسطی خودرو کیان خودرو موجب شده، تا با داشتن اقساط بلند مدت همچنین دریافت پیش پرداخت متناسب با شرایط خریدار، افراد بیشتری تمایل به خرید از این مجموعه پیدا کرده‌اند. پس اگر به دنبال خرید قسطی با تحویل فوری هستید که این مجموعه بهترین انتخاب ممکن است.

در حال حاضر در مجموعه کیان خودرو شرایط خرید قسطی خودرو در تهران به گونه‌ای است که تحویل آن در همان روز خرید انجام می‌شود. پس از پایان قرارداد و مشخص شدن مبالغ اقساط، می‌توانید خودرو را تحویل گرفته و با خود ببرید. این طرح در شهر تهران که جمعیت زیادی دارد، به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. در صورتی که قصد دارید از طرح فروش قسطی خودرو بهره‌مند شوید، کافیست با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید (58402-021)، تا به هر علتی که تمایل به خرید نقدی ندارید، از این طرح استفاده کنید.

* این مطلب رپرتاژ آگهی است و پایگاه خبری جوان خودرو در تهیه متن و تایید آن هیچ نقشی ندارد. *

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی