پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

علی آبادی

واردات خودرو علی آبادی را به مجلس کشاند!

عضو هیئت رئیسه مجلس سوال ملی جلال رشیدی کوچی و تعدادی از نمایندگان از علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره علت عدم اجرای قانون ساماندهی صنعت خودرو در موضوع واردات خودروهای نو را اعلام وصول کرد.

فاطمه علی اصغری
یکشنبه - ۱۹ آذر ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

محمد رشیدی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی سوال ملی مصطفی نخعی و تعدادی از نمایندگان از وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره علت بی‌توجهی بانک‌ها به حمایت از تولید و تسهیل دریافت وام در بخش تولید را اعلام وصول کرد.

وی همچنین  2 سوال ملی علی علیزاده نماینده مراغه و  عجب‌شیر و تعدادی از نمایندگان از وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره عدم پرداخت وام‌های اشتغال توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و علت فروش اجباری بیمه عمر توسط شرکت‌های بیمه را اعلام وصول کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس در ادامه سوال ملی جلال رشیدی کوچی و تعدادی از نمایندگان از علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره علت عدم اجرای قانون ساماندهی صنعت خودرو در موضوع واردات خودروهای نو و سوال ملی حسین حاتمی و تعدادی از نمایندگان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره علت عدم اقدام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اصلاح سامانه رفاه ایرانیان و سامانه دهک‌بندی افراد و  همچنین سوال ملی عبدالکریم جمیری از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اینکه چرا فوق العاده مناطق عملیات جنگی برای بازنشستگان اعمال نمی‌شود را اعلام وصول کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی