پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تکمیل ثبت نام نقد و اقساط فونیکس مرحله دوم سامانه یکپارچه

در این مطلب به تکمیل ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه خودرو برای محصولات فونیکس خواهیم پرداخت.

javankhodro
دوشنبه - ۲۰ آذر ۱۴۰۲

اگر شما هم در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده‌اید و یکی از محصولات برند فونیکس را انتخاب کرده اید، حتما این خبر را تا آخر دنبال کنید. همانطور که میدانید از اواخر سال 1401، عرضه محصولات خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه صورت میپذیرد. به این معنا که اگر شما قصد خرید از هر یک از خودرو سازان را داشته باشید، باید منتظر باز شدن سامانه یکپارچه بمانید. در این مطلب به تکمیل ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه خودرو برای محصولات فونیکس خواهیم پرداخت.

اطلاعیه تکمیل ثبت نام مرحله دوم (ویژه متقاضیان فونیکس با موعد تحویل زمستان 1402)

بدین وسیله به اطلاع کلیه مشتریان دور دوم ثبت نام سامانه یکپارچه فروش برند فونیکس با موعد تحویل زمستان 1402 میرساند،از تاریخ 19/09/1402، پس از دریافت پیامک اطلاع رسانی توسط شرکت مدیران خودرو، ظرف مدت 72 ساعت میبایست جهت دریافت و تکمیل وجه دعوتنامه نمایندگی خسروانی 193 مراجعه نمایند.  لازم به ذکر است منتخبین براساس زمان ثبت نام گرونه بندی شده و پیامک اطلاع رسانی به نوبت، از تاریخ اعلامی و در بازه های مختلف برای هر گروه ارسال میشود

تکمیل ثبت نام فونیکس با اقساط 60 ماهه

در بازه تکمیل ثبت نام شما میتوانید با پرداخت حداقل 50 درصد یا حداقل 60 درصد، بسته به مدل خودرو انتخابی، تکمیل ثبت نام خود را به صورت اقساطی تا 60 ماه انجام دهید.

در جدول زیر  محصولات فونیکس که در مرحله دوم سامانه یکپارچه عرضه شدند، به همراه قیمت و مبلغ پیش پرداخت برای شما عزیزان قرار داده شده است:

خسروانی 193 فونیکس

 

در واقع برای خودرو های fx، آریزو 6 پرو و تیگو 7 پرو فقط 50 درصد پیش پرداخت نیاز میباشد و برای تیگو 8 e+  یا همان تیگو 8 پلاگین هیبرید و تیگو 8 پرو مکس، 60 درصد پیش پرداخت.

نحوه تکمیل ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه

در صورتی که طبق متن اطلاعیه، پیامک تکمیل ثبت نام مدیران خودرو را دریافت کرده‌اید میتوانید تکمیل ثبت نام خود را به صورت حضوری و یا آنلاین انجام دهید. در روش حضوری، کافیست به یکی از شعب خسروانی 193 در سراسر تهران مراجعه نمایید تا کارشناسان ما تکمیل ثبت نامتان را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند.

اما در روش غیر حضوری، میتوانید برای انجام تکمیل ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه، وارد وبسایت خسروانی شوید؛ به محض ورود به سایت یک صفحه پاپ آپ برایتان باز میشود که توضیحات لازم ارائه شده است. روی دکمه تکمیل ثبت نام آنلاین کلیک کنید تا وارد صفحه سامانه یکپارچه شوید. در این صفحه یک فرم چند مرحله ای وجود دارد که با تکمیل آن، تکمیل ثبت نام شما انجام خواهد شد.

نکته بسیار مهم:  فرم تکمیل ثبت نام مختص عزیزانی است که در  مرحله دوم سامانه یکپارچه ثبت نام کرده اند و یکی از محصولات برند فونیکس را انتخاب کرده اند. همچنین شما باید پیامک تکمیل ثبت نام را دریافت کرده باشید.

تغییر خودروی اتخابی در سامانه یکپارچه

متقاضیان خودروی تیگو 8 پرومکس در مرحله دوم سامانه یکپارچه، با موعد تحویل زمستان 1402، میتوانند خودرو یانتخابی خود را به تیگو 8 پرومکس IE یا تیگو پرو e+ تغییر دهند.

شعب خسروانی 193

خسروانی 193 با 3 شعبه و یک کارشو فعال و همچنین یک شعبه در دست احداث، یکی از فعالترین نمایندگان مدیران خودرو میباشد. همچنین تجربه 20 ساله خسروانی 193 در زمینه فروش محصولات مدیران خودرو، باعث شده است تا بهترین ها را برای مشتریانمان به ارمغان بیاوریم.  در ادامه آدرس و شماره تلفن شعب خسروانی 193  جهت مراجعه حضوری برای انجام تکمیل ثبت نام مرحله دوم قرار میگیرد:

شعبه استاد معین :

خیابان آزادی، خیابان استاد معین، خیابان طوس، پلاک559 – 02166034660

شعبه شریعتی(پل رومی):

خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، جنب بنبست حقیقتخواه – 02122003300

شعبه تهرانپارس:

تهرانپارس، کنارگذر زین الدین، خیابان وفادار، نبش خیابان اتحاد – 02177040670

کارشو پالادیوم

خیابان مقدس اردبیلی، مرکز خرید پالادیوم، طبقه همکف –  (مراجعه حضوری فقط)

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی