پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا

آیین تشییع و تدفین پیکر شهید گمنام در شرکت پارس خودرو

آیین تشییع و تدفین پیکر شهید گمنام دفاع مقدس با حضور آیت الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، جمعی از مسئولان کشوری، مدیرعامل، مدیران ارشد و کارکنان شرکت پارس خودرو در این شرکت برگزار شد.

فاطمه علی اصغری
جمعه - ۱ دی ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س)، آیین تشییع و تدفین پیکر شهید گمنام دفاع مقدس به همت مدیریت ارتباطات پارس خودرو، حوزه بسیج ۵۰۳ امام حسن مجتبی (ع) گروه خودروسازی سایپا و با همکاری بسیج کارگری و کارخانجات تهران، سپاه پاسداران تهران بزرگ، جمعی از خانواده های شهدای مدافعین حرم و دفاع مقدس و فرزندان شهدای صنعت و بسیجیان حوزه های کارگری تهران بزرگ برگزار شد و پیکر مطهر شهید 19 ساله گمنام که در منطقه میمک ایلام در عملیات عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل شده و توسط گروه تفحص شهدا شناسایی شده بود با حضور گسترده مدیران و کارکنان این شرکت تشییع و تدفین شد.

در این مراسم سید محمدحسین ادیانی، مدیرعامل شرکت پارس خودرو ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: برای پارس خودرو  افتخاری است که در خدمت این شهید گمنام بتوانیم راه، منش و روش شهیدان و این شهید عزیز را دنبال کنیم و مطمئناً حضور این شهید برای ما منشا خیر و برکت خواهد بود.

وی افزود: قطعاً با حضور این شهید در شرکت، روحیه تلاش و کوشش در بین کارکنان افزایش یافته و پیشرفت امور را در پی خواهد داشت و امیدواریم بتوانیم بر اساس اهداف شهدا حرکت کرده و به آنها جامع عمل بپوشانیم.

این مراسم با خاطره گویی سردار حاج حسین یکتا، شعر خوانی صابر خراسانی و مداحی و نوحه سرایی حاج عبدالرضا هلالی به پایان رسید.

یادمان ایجاد شده این شهید گمنام در مکانی پر تردد در شرکت پارس خودرو و با تایید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس طی یک اقدام جهادی در کوتاه ترین زمان ممکن با شرایط بسیار مناسب ایجاد شد.

گفتنی است قبل از تشییع و تدفین پیکر این شهید در شرکت پارس خودرو، این پیکر مطهر طی مراسم های باشکوهی تحت عناوین برنامه «وداع با شهید گمنام»، در شرکت های گروه خودروسازی سایپا با حضور پرشکوه کارکنان آنها تشییع شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی