پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

LUCANO برند جدید خودرو در بازار ایران خواهد بود

به گفته منابع موثق  ،اخیراً ثبت نام برند جدید خودرویی به نام  « LUCANO » در اداره ثبت علائم تجاری ایران به پایان رسیده است و انتشار آگهی درخواست ثبت علامت تجاری در روزنامه رسمی در تاریخ ۲۷ مهرماه ۱۳۹۲ منتشر شده است. این بدان معناست که بازار رقابتی فزاینده خودرو ایران ممکن است بار دیگر با یک بازی‌ساز جدید مواجه شود.

javankhodro
شنبه - ۲ دی ۱۴۰۲

از ابتدای امسال برندهای جدید زیادی به ایران بازگشته اند، شرکت های خودروسازی چینی، ژاپنی، کره ای و آلمانی عرضه رسمی خود را اعلام کرده اند، به نظر می رسد LUCANO پتانسیل ها و فرصت های بازار ایران را به شدت درک کرده و در شرف ارایه قدرت خود است؛ هویت ” LUCANO ” به عنوان یک بازیگر جدید در بازار خودروی ایران در حال حاضر کاملاً مرموز است. آیا این برند جدید خودرو “LUCANO” از برند تازه تاسیس یک شرکت خودروسازی داخلی است یا از کشورهای دیگر؟ جایگاه این برند خودرو چیست و چه نوع محصولاتی را به ارمغان خواهد آورد؟ علاوه بر این، این برند جدید با کدام خودروساز ایرانی همکاری خواهد کرد؟ IKCO؟ سایپا؟ ام وی ام؟ KMC؟ بهمن؟یا دیگر خودروسازان اصلی؟

لوکانو

اما مسلم است که با فرود « LUCANO » رقابت در بازار خودروی ایران نیز وارد مرحله خوبی خواهد شد. تحت رقابت مستقیم این برندهای جدید، ساختار محصول، سیستم فنی و استانداردهای خدمات صنعت خودروسازی ایران دستخوش نوآوری و ارتقاء خواهد شد و ذینفعان نهایی همچنان مصرف کنندگان گسترده در ایران خواهند بود.

ما آخرین اخبار در مورد “LUCANO”  و اطلاعات ارایه شده در بالا را بیشتر بررسی خواهیم کرد، صبر کنیم و ببینیم!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی