پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اولین سری فونیکس تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید تحویل مشتریان شد

امروز طی مراسمی با حضور مدیران ارشد، مشتریان و اصحاب رسانه، سری اول (۲۱ دستگاه) فونیکس تیگو۸ پرو پلاگین هیبرید به مشتریان تحویل‌ داده شد.

javankhodro
پنجشنبه - ۷ دی ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

حرکت جهانی به سمت خودروهای پاک و سازگار با محیط زیست، چند سالی است آغاز شده و ایران هم باید در همین مسیر قرار بگیرد.

فونیکس تیگو ۸ پروe یکی از محصولات شرکت مدیران خودرو که کاملا پیشرفته و منطبق با تکنولوژی روز جهان است، یک پلاگین هیبرید به شمار می رود و امروز طی مراسمی با حضور مدیران ارشد، مشتریان و اصحاب رسانه، سری اول (۲۱ دستگاه) فونیکس تیگو۸ پرو پلاگین هیبرید به مشتریان تحویل‌ داده شد.

تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید

در این مراسم تکنولوژی پلاگین هیبرید و نحوه عملکرد موتورهای برقی و بنزینی آن به طور کامل و‌ گویا برای مشتریان تشریح شد. جالب اینجاست که پورت شارژ برق لین خودرو استاندارد اروپایی است.

تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید

فونیکس بر روی این خودرو، یک عدد شارژ پرتابل پر سرعت، یک شارژ وال باکس، کمپرسور باد و کیت پنچرگیری بر روی ماشین وجود دارد. البته لازم به ذکر است که پمپ باد و کیت پنچرگیری به دلیل عدم وجود لاستیک زاپاس بر روی این ماشین است.

تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید

شارژر وال باکس روی تیگو 8 پرو ای پلاس، توسط سرویس خدمات فونیکس به طور رایگان در محل مشخص شده توسط مشتری نصب و راه اندازی خواهد شد.

تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید

تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید ترکیبی از دو موتور برقی و یک موتور بنزینی است. موتور بنزینی این خودرو 1.5 لیتری توربوشارژ بوده و 153 اسب‌بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. دو موتور برقی نیز مجموعاً 173 اسب‌بخار قدرت و 280 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کنند. در مجموع، این خودرو می‌تواند به عدد 326 اسب‌بخار قدرت و 510 نیوتن‌متر گشتاور برسد.

تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید

باتری این خودرو نیز قادر است طی 30 تا 40 دقیقه شارژ شود. این خودرو در حالت تمام برقی می‌تواند مسافت 100 کیلومتری را طی کند. همچنین می‌تواند با یک باک پر بنزین و باتری های فول شارژ، چیزی حدود 950 کیلومتر را طی کند. در این حالت مصرف سوخت این محصول تنها 1.55 لیتر در هر صد کیلومتر است که رکوردی تازه به حساب می آید.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی