پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بهمن موتور

نحوه فروش وانت کارا به روش لیزینگ (با و بدون ضامن)

شرکت بهمن لیزینگ، وانت کارا تک کابین تیپ ۴ را به روش لیزینگ در اقساط ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه می‌فروشد.

فاطمه علی اصغری
شنبه - ۹ دی ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

این طرح فروش از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۹ دی آغاز و تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه مورخ ۱۸ دی ۱۴۰۲ یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشتِ هر نفر مجاز به ثبت‌نام یک دستگاه وانت است و خودرو حداکثر سی روز پس از واریز وجه و تکمیل و تایید مدارک تحویل می‌شود. اقساط این طرح فروش ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه قابل انتخاب است و در این طرح، چک‌های اقساط به سه صورت ماهانه، دو ماهه یکبار و سه ماهه اخذ می‌شود. ثبت‌نام صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پرتال جامع ایرانی کار به آدرس http://Bahman.iranecar.com  امکان پذیر است.

بهمن موتور
مشتریانی که اقساط خود را به صورت ماهانه پرداخت می‌‎کنند در طرح ۱۲ ماهه ۲۷۴ میلیون تومان و در ۲۴ ماهه حدود ۲۸۶ میلیون و در روش ۳۶ ماهه حدود ۲۹۷ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت، واریز کنند.

بهمن موتور

خریدارانی که اقساط خود را به صورت چک‌های دو ماهه پرداخت می‌‎کنند در طرح ۱۲ ماهه حدود۲۷۵ میلیون تومان و در ۲۴ ماهه حدود ۲۸۷ میلیون و در روش ۳۶ ماهه حدود ۲۹۸ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت، واریز کنند.

بهمن موتور

متقاضیانی که اقساط خود را به صورت چک‌های سه ماهه پرداخت می‌‎کنند در طرح ۱۲ ماهه حدود۲۷۶ میلیون تومان و در ۲۴ ماهه حدود ۲۸۸ میلیون و در روش ۳۶ ماهه ۲۹۸ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت، واریز کنند.

بهمن موتور

شرایط فروش بدون ضامن نیز به شرح جداول زیر اعلام شده و برای فروش لیزینگی بدون ضامن ثبت نام فقط از طریق نمایندگی و از درگاه ارتباطی نمایندگان شرکت بهمن لیزینگ BPMS) ) قابل انجام است.

بهمن موتور

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی