پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

یلدانه پرشیا خودرو

یلدانه پرشیا خودرو به دلیل استقبال زیاد، تمدید شد!

شرکت پرشیا خودرو به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش ب ام و و مینی در ایران، از چندی قبل اقدام به ارائه خدمات با تخفیف های جذاب در قالب کمپین یلدانه پرشیا خودرو کرد.

javankhodro
یکشنبه - ۱۰ دی ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

خودروهای آلمانی همواره حساسیت های خاص خود را در سرویس و نگهداری دارند. اگر می خواهید این خودروهای با پرفومنس بالا را سوار شوید، حتما باید به سرویس های آن بیش از خودروهای دیگر توجه ویژه داشته باشید.

حال با توجه به استقبال گسترده مالکان خودروهای ب ام و و مینی در کشور، و البته ورود به فصل زمستان و ضرورت چکاپ زمستانی در فصل سرد، پرشیا خودرو در نظر دارد ((طرح یلدانه)) را تمدید کند. بنابراین طرح یلدانه پرشیا خودرو تا پایان روز پنجشنبه 14 دی ادامه خواهد داشت.

پرشیا خودرو یلدانه

خدماتی که پرشیا خودرو در این طرح به خودروها ارائه می دهد شامل: چک 12 گانه به صورت رایگان، اجرت انجام تعمیرات 10 درصد، خرید قطعات تا 10 درصد، خدمات تیونینگ خودرو تا 40 درصد، خرید رینگ و تایر تا 30 درصد، خدمات BSI 25 درصد، گارانتی تا 40 درصد، کمیسیون فروش خودرو 30 درصد، خرید انواع اکسسوری و محصولات برند پرشیاتو تا 35 درصد و خرید باتری 10

یلدانه پرشیا خودرو

مشتریان محترم می‌توانند جهت شرکت در این طرح  به بخش نوبت‌دهی اینترنتی به آدرس https://persiakhodro.ir/OnlineReception مراجعه کرده و از امکانات و تخفیف های این طرح استفاده کنند.

همچنین متقاضیان عزیز و دارندگان خودروهای ب ام‌ و و مینی جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 0214591 بخش خدمات پس از فروش با داخلی 2 تماس حاصل کرده و یا به وبسایت پرشیا خودرو مراجعه کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی