پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران

نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران فردا افتتاح می شود.

فردا ساعت 12 ظهر نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود. هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی توانمندی های شرکت های خودروسازی، قطعه سازی و شرکت های مرتبط، موسسات و نهاد های علمی، پروژه ای و خدماتی که در داخل ایران فعالیت می کنند معرفی شده است. […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۸ اسفند ۱۳۹۴

فردا ساعت 12 ظهر نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی توانمندی های شرکت های خودروسازی، قطعه سازی و شرکت های مرتبط، موسسات و نهاد های علمی، پروژه ای و خدماتی که در داخل ایران فعالیت می کنند معرفی شده است.

به گفته مسئولان این نمایشگاه قرار است این بار برنامه های جانبی این نمایشگاه پر بار تر از دیگر نمایشگاه های مشابه در کشور در حوزه صنعت خودرو باشد. در این میان می توان به رانندگی با خودرو، کارتینگ، آموزش تعمیر اتومبیل، نمایش خودروهای قدیمی خودروسازان(که این یکی قدر مسلم مورد توجه بسیار ی از باردیدکنندگان قرار خواهد گرفت) و فروش خودروهای نوروزی اشاره کرد.

از برنامه های متنوع و جانبی این نمایشگاه که بگذریم بخش های اصلی نمایشگاه هم می تواند برای آنان که به اصطلاح خوراک خودرو دارند جالب توجه باشد.
نمایش انواع خودرو، قطعات اصلی آن، لوزم جانبی و یدکی خودرو و نمایش خودروهایی با طراحی های خاص و مفهومی از بخش های اصلی نمایشگاه هستند که به نظر می رسد از طرف متخصصان این حوزه مورد استقبال قرار بگیرد.

این نمایشگاه از 9 تا 12 اسفندماه 94 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود؛ البته سومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران هم که با همراهی اغلب خودروسازان معتبر جهان در سالن اجلاس سران در روزهای 10 و 11 اسفند برگزار می شود با این نمایشگاه به نوعی ادغام شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی