پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قویترین هدلایت چند وات است ؟ (بررسی پرنورترین هدلایت ها)

امروزه قیمت هدلایت خودرو در هنگام انتخاب و خرید برای برخی از افراد یک چالش است. یک هدلایت با نوردهی فوق العاده بالا شاید مسیر را به خوبی برای شما داشته باشد اما به حتم رانندگان دیگر را آزار خواهد داد.

javankhodro
یکشنبه - ۱۷ دی ۱۴۰۲

امروزه قیمت هدلایت خودرو در هنگام انتخاب و خرید برای برخی از افراد یک چالش است. یک هدلایت با نوردهی فوق العاده بالا شاید مسیر را به خوبی برای شما داشته باشد اما به حتم رانندگان دیگر را آزار خواهد داد. از این رو قوانین راهنمایی رانندگی برای میزان نوردهی هدلایت ها کمینه و بیشینه ارائه داده اند. یک هدلایت ایده آل نباید کمتر از 80 وات و بیشتر از 1150 وات نوردهی داشته باشد. نور باید سفید باشد تا دید رانندگانی که از مقابل در حرکت اند را محدود نکند.

اهمیت استفاده از هدلایت در خودورها !

استفاده از هدلایت در خودرو اهمیت زیادی دارد که مهم ترین آن ها بهبود دید در شب است. هدلایت ها به راننده کمک می کنند تا در شب و شرایط نور کم، دید بهتری داشته باشد. این امر به افزایش امنیت رانندگی کمک می کند و حوادث رانندگی در شب را کاهش می دهد. همان طور که می دانید نورپردازی مناسب در شرایط نامساعد هوا مانند باران، برف و غیره، امنیت راننده و سرنشینان خودرو را افزایش می دهد. هدلایت ها به دیگر رانندگان نیز این امکان را می دهند تا حضور شما در جاده را به راحتی تشخیص دهند. نورپردازی مناسب باعث می شود راننده بتواند بهتر جزئیات جاده و محیط اطراف خودرو را مشاهده کند.

همچنین، با داشتن هدلایت های کارآمد، خودرو بهتر دیده می شود و امکان برخورد دیگر رانندگان با خودرو شما مخصوصاً در شرایط آب و هوایی نامساعد به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. به صورت کلی استفاده از هدلایت ها شناسایی موانع و خطرات در جاده را تسهیل می کند. با نصب هدلایت این امکان به راننده داده می شود که بازدهی رانندگی خود را در شرایط مختلف بهبود دهد و حوادث رانندگی را کاهش دهد.

پرنورترین هدلایت های خودرو با ضمانت در ماپرینا

هدلایت های خودرو پرنور در کیفیت نورپردازی و دید راننده در شب و شرایط نامساعد نقش موثری ایفا می کنند. از جمله ویژگی های این محصول می توان به مواردی همچون استفاده از تکنولوژی های نوری پیشرفته مانند LED (Light Emitting Diode) یا زنون (Xenon) اشاره کرد. این تکنولوژی ها به لحاظ رنگ و درخشندگی نور بهترین عملکرد را ارائه می دهند. به منظور حفظ عمر مفید و کارایی لامپ ها، هدلایت های پرنور از سیستم های خنک کننده پیشرفته ای مانند فن های خنک کننده، سیستم های خنک کننده مایع، یا هیت سینک های خنک کننده استفاده می کنند. این تکنولوژی از کاهش نور لامپ ها در طولانی مدت جلوگیری می کند.

هدلایت های پرنور معمولاً دارای طراحی و استانداردهایی هستند که در باران و برف کارایی هدلایت را نه تنها کاهش نمی دهد بلکه عملکرد آن را تضمین می نماید. این استانداردها که با که با IP68 نمایش داده می شود، نشان دهنده این است که محصول هم ضد آب بوده و هم در برابر ورود گرد و خاک محافظت شده است. در ادامه به تعدادی از پرنورترین محصولات شرکت ماپرینا را به شما معرفی می کنیم که با ضمانت طولانی مدت به شما ارائه شده اند:

 

از آنجایی این محصول را در رده بندی پرنورترین محصولات ماپرینا قرار داده ایم که 61 وات توان نوردهی واقعی را ارائه می دهد. استفاده از تکنولوژی جدید CSP از دیگر ویژگی های برجسته این محصول است و در این محصول از چیپ CSP 3570 استفاده شده است. لازم به ذکر است که CSP ها نوعی جدید از لامپ ها نوری هستند که نسبت به LED نور بیشتری تولید می کند اما ابعاد کوچکتری دارد. این تکنولوژی نه تنها طول عمر بسیار بالاتری دارد بلکه مصرف انرژی کم آن نیز از جمله ویژگی های مثبتش به شمار می آید. این محصول دارای فن هوشمند با سرعت متغیر است. این تکنولوژی از گرم شدن هدلایت پیشگیری می کند و همین امر به افزایش طول عمر CSPها کمک خواهد کرد. یکسال گارانتی شرکتی نیز کیفیت بالای این محصول را تضمین می نماید.

 کانپکس X8 Pro

 

 

هدلایتاین مدل با 100 وات توان نوردهی از پرنورترین محصولات ماپرینا به شمار می آید. این محصول دارای قابلیت درایور تنظیم سرعت فن است که در هوای گرم با سرعت بیشتری به خنک کردن چیپ ها می پردازد و به این شکل طول عمر هدلایت را افزایش می دهد. فوکوس نوری بسیار قوی و خط کات نور این محصول را به یکی از ایمن ترین هدلایت های موجود در بازار تبدیل نموده است. حالت چرخش 360 درجه در کاسه چراغ این امکان را به راننده می دهد که با کمترین نقطه کور در جاده های خطرناک رانندگی کند. جنس بدنه آلومینیوم از این محصول یک هدلایت سبک اما مقاوم در برابر رطوبت ساخته است. چیپ CSP دیگر ویژگی مثبت این برند است که نوردهی را افزایش داده و در عین حال مصرف انرژی را کاهش داده است.

 

  • هدلایت 360light

هدلایت

این محصول با توان نوردهی 120 وات از جمله پرنورترین محصولات ماپرینا است. فن داخلی آن از نوع رادیاتوری قوی است و این توانایی را ایجاد می کند که مصرف هدلایت کاهش یافته و طول عمر بیشتر را تضمین می کند. در این محصول نیز به جای LED از USA Bridgelux CSP استفاده شده است. نور سفید یخی در کنار پرتاب نور قوی و نوردهی قوی آن را به یکی از بهترین محصولات این فروشگاه اینترنتی تبدیل نموده است.

  • هدلایت Q180 Lenzo

چیپ قوی CSP/4570 در این محصول توان مصرفی 150 وات را به ارمغان آورده است. این محصول دارای فن خنک کننده بسیار قوی است که توانایی خنک کردن این چیپ های قوی را دارد و طول عمر آن ها را افزایش می دهد. قابلیت کنباس دار و رفع ارور نوردهی بسیار ایده آلی را در شب های تاریک و در حاده های پرخطر فراهم می آورد. گواهینامه IP68 ضد آب این اجازه را می دهد که در شرایط نامساعد برفی و بارانی با خیالی آسوده رانندگی کنید. یکسال گارانتی شرکتی نیز نشان دهنده کیفیت بالای این محصول است.

برترین فروشگاه های اینترنتی هدلایت خودرو ایرانی و خارجی

خوشبختانه امروز فروشگاه های زیادی در زمینه فروش انواع هدلایت فعالیت می کند. از آنجایی که این محصولات در ایران به تازگی معرفی شده است، برترین فروشگاه‌های اینترنتی فروش آن را در کشورهای تولیدکننده می توان یافت. از جمله این فروشگاه های اینترنتی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. https://maprina.ir
  2. https://conpexled.com
  3. https://www.powerbulbs.com/eu
  4. https://www.boslla.com
  5. https://www.autobulbsdirect.co.uk

اما این محصول در ایران تنها در چند فروشگاه اینترنتی به فروش می رسد که شاید به جرات گفت بهترین شرکت فروشگاه اینترنتی ماپرینا به آدرس https://maprina.ir است. ما در ماپرینا تمام تلاش خود را داریم که محصولاتی را به فروش برسانیم که در آزمون‌ها جواب پس داده اند. این محصولات توانسته اند فروش خوبی در کشورهای تولیدکننده خود داشته باشند و نوردهی عالی ارائه داده اند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی