پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Datsun_Go_داتسون-گو

محصولات داتسون جای پژو 405 را میگیرد؟

ایران خودرویی ها در حال مذاکره با نیسان موتورز ژاپن هستند و یکی از محورهای مذاکرات درباره محصولات داتسون (از زیرمجموعه های نیسان) است که به دلیل قیمت نسبتاً کم برای بازار ایران نیز مناسب هستند. به نقل از صنعت نویس، در حالی که گفته می شود نیسان موتورز ژاپن با ایران خودرو وارد مذاکره […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۹ اسفند ۱۳۹۴

ایران خودرویی ها در حال مذاکره با نیسان موتورز ژاپن هستند و یکی از محورهای مذاکرات درباره محصولات داتسون (از زیرمجموعه های نیسان) است که به دلیل قیمت نسبتاً کم برای بازار ایران نیز مناسب هستند.

به نقل از صنعت نویس، در حالی که گفته می شود نیسان موتورز ژاپن با ایران خودرو وارد مذاکره شده و این دو شرکت قصد همکاری با یکدیگر را دارند، منابع آگاه از احتمال تولید محصول ارزان این خودروساز ژاپنی در کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص می گویند.

یکی از زیرمجموعه های نیسان، برندی به نام داتسون است که محصولات ارزان قیمت تولید می کند ایران خودرویی ها به دنبال تولید این محصولات در خطوط تولید خود در صورت به توافق رسیدن با نیسان بر سر همکاری مشترک، هستند. این محصولات با نام هایی چون داتسون Go، داتسون +GO، داتسون ON-DO و داتسون MI-DO در کشورهایی چون هند، روسیه، قراقزستان، اندونزی و آفریقای جنوبی عرضه میشوند و قیمتی حدود 5 هزار دلار دارند.

از آنجاکه ایران خودرو قصد دارد پژو ۴۰۵ را در پایان سال آینده حذف کند، به نظر می رسد داتسون گزینه جایگزین برای ۴۰۵ خواهد بود. داتسون از موتوری ۱۲۰۰ سی سی بهره می برد و در صورت تولید در ایران خودرو، با قیمتی حدود ۳۵ میلیون تومان قابل عرضه است.

فیات، ایران خودرو خراسان را به دست میگیرد؟

فیات 300 تا 400 هزار خودرو در ایران تولید خواهد کرد.

مذاکره فولکس واگن با پنج شرکت خودروساز ایرانی

شرط ایران خودرو برای رنو معادله ای جدید در صنعت خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی