پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوکانو

چگونه برند جدید آفرود LUCANO از لندرور پیشی می گیرد؟

وقتی صحبت از برند شاسی بلندهای آفرود به میان می آید، لندرور یک برند کلاسیک در این حوزه است که نمی توان از آن اجتناب کرد. با این حال، از آنجایی که بخش بازار آفرود به تغییر ادامه می‌دهد و برندهای آفرود نوظهور به شدت رشد کرده‌اند، ساختار بازار و تجربه محصول «کلاسیک» با بازسازی جامع زنجیره ارزش مواجه است.

فاطمه علی اصغری
یکشنبه - ۱ بهمن ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

برند جدید آفرود LUCANO که به تازگی معرفی شده است، شجاعت این را دارد که مستقیماً لندرور را محک زده و از آنپیشی بگیرد. اولین مدل آفرود شهری آن، L7، به محض رونمایی با لندرور ایووک، چالشی مستقیم را به راه انداخت.

از نظر استایل کلی، L7 و Land Rover Evoque شباهتهای زیادی دارند. چه استفاده از خطوط مختصر و مستقیم وطراحی مربعی، یا دستگیره‌های درب مخفی، سقف شناور و سایرجزئیات طراحی، سطح بالای رفتار دو مدل حس «منشأ یکسان»را نشان می‌دهد. . بر اساس اطلاعات موثق، تیم طراح و مهندسارشد محصول L7، اولین مدل برند LUCANO، سال‌ها در کنارلندرور بوده و تجربه‌ای غنی در ساخت مدل‌های کلاسیک آفرود دارد.

لوکانو

تا جایی که به فضای داخلی مربوط می شود، هر دوی آن هابه سمت سبک مینیمالیستی حرکت می کنند، اما Evoqueهمچنان تداوم اشرافی قدیمی را دارد، در حالی که L7 در حالنمایش قدرت بزرگی در زمینه علم و فناوری است. L7 نه تنهامجهز به یک صفحه نمایش 14.8 اینچی است بلکه به تراشه 8155 در کلاس خود مجهز شده است ، و دارای تنظیماتهوشمند مانند تصویر پانوراما 540 درجه، نمایشگر W-HUDاست. و دیگر طراحی های هوشمند، که باعث می‌شود L7 به ‌طورجامع از لندرور ایووک در سطح هوشمندسازی فراتر رود.

از نظر عملکرد آفرود، که بیشتر مهارت‌های فنی را آزمایشمی‌کند، L7 همان سیستم 4WD کلاس جهانی لندرور ایووک رابه کار می‌گیرد و هر دوی آن‌ها دارای همان قابلیت  4WD می باشند. با این حال، هفت حالت رانندگی L7 بهتر از پنج حالترانندگی Evoque است و اضافه شدن دو حالت رانندگی اصلیSand و Mud به L7 توانایی بیشتری برای انطباق با شرایطجاده می دهد.

انکارناپذیر است که لندرور همیشه در زمینه آفرود پیشرو بودهاست، اما در زمان کنونی که نیروهای جدید و قدیم در حال تغییرهستند، مصرف کنندگان، به ویژه نخبگان جدید، مدت هاست کهکورکورانه از اسطوره های قدیمی پیروی نمی کنند. بنابراین وقتیبرند لوکانو که از کلاسیک ها نشات گرفته اما بالاتر از کلاسیکاست روی صحنه بیاید، نمایش شروع می شود!

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی