پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگارد X35

چگونه تیگارد X35 را قسطی بخریم؟

شرایط فروش اقساطی تیگارد X35 در بهمن ماه اعلام شد. مهلت ثبت نام از اول تا ۳۰ بهمن ماه خواهد بود.

javankhodro
دوشنبه - ۲ بهمن ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

شرایط فروش اقساطی تیگارد X35 در بهمن ماه اعلام شد. مهلت ثبت نام از اول تا ۳۰ بهمن ماه خواهد بود. متقاضیان می توانند برای ثبت نام به صورت حضوری و از طریق شبکه نمایندگان مجاز اقدام کنند.

این خودرو در رنگ های سفید،مشکی و نقره ای و با موعد تحویل ٩٠روز کاری از زمان انعقاد قرارداد به مشتریان تحویل خواهد شد.

قیمت مصوب تیگارد ایکس35 در حال حاضر 1.250.000.000 تومان بوده که با پیش پرداخت 650 میلیون تومانی و 4 مدل اقساط قابل انتخاب است.

شرایط فروش قسطی تیگارد

تیگارد X35 چه ویژگی هایی دارد؟

تیگارد X35 از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ بهره می برد که می تواند قدرت ۱۴۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر را تولید کند. این قدرت از طریق جعبه دنده CVT (با ۶ دنده مجازی) به چرخ های جلو منتقل می شود و مصرف سوخت ترکیبی در این کراس اوور ۷.۴ لیتر در هر صد کیلومتر براورد شده است.

تیگارد X35

در بحث امکانات رفاهی آپشن هایی نظیر سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، سنسور پارک و دوربین عقب، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، ۲ کیسه هوا، تهویه الکترونیکی دستی، کروز کنترل، صفحه نمایش لمسی مرکزی و فرمان کمکی برقی در فهرست امکانات رفاهی تیگارد به چشم می خورد. تیگارد در مقابل رقبای خود، امکانات بیشتری مثل استارت دکمه ای، سقف پانورامیک، چراغ های ال ای دی و ترمز پارک برقی دارد که در کلاس خودروهای اقتصادی لیست قابل توجهی به حساب می آید.

تیگارد X35

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی