پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بایک دیار

دیار خودرو با چه محصولاتی در نمایشگاه خودرو تهران حضور دارد؟

دیار خودرو از جمله شرکت‌هایی است که با طیفی از خودروهای آفرودی در نمایشگاه خودرو تهران حضور دارد.

فاطمه علی اصغری
سه شنبه - ۱۰ بهمن ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ 

بایک X55 ازجمله خودروهایی است که در غرفه دیار خودرو حضور دارد؛ قرار است که ابتدا این خودرو به صورت وارداتی و سپس به صورت مونتاژی به بازار عرضه شود. یکی از پرمخاطب‌ترین خودروهای موجود در غرفه دیار خودرو، بایک BJ80 است‌. از لحاظ ظاهری، بایک BJ80 شباهت بسیاری با مرسدس بنز جی‌کلاس دارد. این خودروی دو دیفرانسیل، مجهز به پیشرانه ۲.۳ لیتری توربو با ۲۳۱ اسب بخار قدرت است. در بایک BJ80، وظیفه انتقال نیرو بر عهده جعبه دنده شش سرعته خودکار است.

یکی دیگر از خودروهای موجود در غرفه دیار خودرو، بایک BJ40 است. این خودرو نیز شباهت بسیاری به جیپ رانگلر دارد. از لحاظ فنی، این رانگلر چینی از یک موتور دو لیتری توربو بهره می‌برد. این پیشرانه، ۲۲۵ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس بایک BJ40 از نوع هشت سرعته اتوماتیک است.

علاوه بر خودروهای شاسی بلند، یک ون نیز در غرفه دیار خودرو دیده می‌شود. این ون قرار است تا با نام M7 وارد بازار شود. ون جدید دیار خودرو با دو نوع چیدمان صندلی پنج و هفت نفره عرضه خواهد شد. همچنین برای مشتریان امکان سفارش این ون با موتور ۱.۶ لیتری و دو لیتری وجود دارد. گیربکس ون جدید دیار خودرو از نوع پنج سرعته دستی است.

انتهای پیام/

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی