پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کرمان موتور

كرمان موتور با همه محصولات خود در نمايشگاه خودرو تهران

كرمان خودرو به عنوان يكي از مهمترين و قديمي ترين خودروسازان بخش خصوصي كشور در پنجمين نمايشگاه خودروی تهران حضوري فعال دارد.

فاطمه علی اصغری
سه شنبه - ۱۰ بهمن ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

اين شركت انبوهي از محصولات خود را در سبد گسترده اي  به نمايشگاه آورده است و به همين دليل يكي از شلوغ ترين غرفه ها را در نمايشگاه دارد.

در بين محصولات كرمان موتور خودروي ايگل كه يك سدان بر اساس پلتفرم جك j4 است ديده مي شود. اين خودرو از يك موتور ١.٥ ليتري تنفس طبيعي بهره می برد كه مي تواند تا ١٠٤ اسب بخار نيرو توليد كند. اين موتور ١٣٧ نیوتن متر گشتاور دارد و از گيربكس اتوماتيك CVT با ٦ حالت دنده بهره مي برد. اين خودرو در آينده نزدیک در سبد فروش قرار مي گيرد.

از ديگر خودروهايي كه در غرفه اين شركت وجود دارد و براي اولين بار به صورت رسمي معرفي شده است، پيكاپ T9 است كه از موتور ٢ ليتري توربوشارژ بهره مي برد و مي تواند تا ٢٢٥ اسب بخار نيرو و ٣٩٠ نيوتن متر گشتاور توليد كند. اين خودرو مجهز به گيربكس ٨ سرعته اتوماتيك است و با طول ٥٣٣٠ ميلي متر در رده بزرگ ترين پيكاپ هاي بازار ايران قرار مي گيرد. كرمان موتور قصد دارد در سال آينده اين خودرو را به بازار عرضه كند.

کرمان موتور

در میان محصولات كرمان موتور بك X3 هاچ بك هم ديده مي شود. اين خودرو كه در رده محصولات اقتصادي و كرمان موتور قرار مي گيرد به احتمال زياد در پايان سال جاري وارد سامانه فروش خواهد شد. اين خودرو يك موتور ٤ سيلندر ١.٥ ليتري دارد كه مي تواند ١٤٧ نيوتن متر گشتاور توليد كند. اين خودرو تنها ٤٠٠٥ ميلي متر طول دارد و به همين دليل يك خودروي كوچك درون شهري است كه انقدرها برای يافتن جاي پارك كردن شما را دچار مشكل نمي کند.

در سوی دیگر، محصولات هیوندای وارداتی چشم نوازی می کنند. النترا، کرتا و اکسنت، سه محصول مدل ۲۰۲۳ هیوندای هستند که توسط KTL وارد می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی