پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اطلاعیه

اطلاعیه بهمن موتور در مورد ثبت نام کنندگان دیگنیتی و فیدلیتی نوبت زمستان

شرکت بهمن موتور در مورد خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی نوبت تحویل زمستان که پیش از این در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند اطلاعیه ای صادر کرد.

فاطمه علی اصغری
یکشنبه - ۱۵ بهمن ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

گروه بهمن با صدور اطلاعیه در خصوص تحویل خودروهای سامانه یکپارچه نوبت زمستان، اطلاعیه‌ای صادر کرد. به گزارش بهمن نیوز، در اطلاعیه بهمن موتور آمده است:

پیرو اطلاعیه های قبلی در خصوص زمان فراخوان تکمیل وجه متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی با نوبت زمستان ۱۴۰۲، به اطلاع متقاضیان محترم و عاملیت‌های مجاز می‌رساند، بر اساس اولویت مندرج در لیست انتظار اعلام شده از سوی سامانه یکپارچه، امکان فراخوان تعدادی از متقاضیان فوق، جهت تکمیل وجه و ثبت نام نهایی در اسفند ماه ۱۴۰۲ با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز کاری فراهم خواهد بود.

بدیهی است، اطلاع رسانی لازم در خصوص زمان فراخوان ثبت نام و تکمیل وجه، متعاقباً از طریق ارسال پیامک به شماره همراه مندرج در سامانه یکپارچه این گروه از متقاضیان صورت خواهد پذیرفت. همچنین به منظور رفاه حال متقاضیان گرامی، مهلت زمان تکمیل وجه، در این مرحله از فراخوان، از ۷۲ ساعت (مهلت قانونی) به ۱۰ روز‌ تقویمی افزایش خواهد یافت. در خصوص سایر متقاضیان گرامی نیز، این فرایند بر اساس اولویت لیست انتظار اعلام شده از سوی سامانه یکپارچه و پس از تأمین ارز، تأمین قطعات منفصله و قطعیت در تولید، مراتب در سال ۱۴۰۳ و بر اساس تیراژ تولید ماهانه، اطلاع رسانی صورت خواهد پذیرفت.

همچنین این گروه از متقاضیان محترم می‌توانند در صورت تمایل، نسبت به ثبت نام و تکمیل وجه در طرح جایگزینی خودروی ریسپکت ۲ با خودروی فیدلیتی و دیگنیتی که از تاریخ ۱۴ لغایت ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ فعال می‌باشد، اقدام نمایند.

بدیهی است، در صورت واریز وجه و مشارکت در طرح‌های جایگزینی، امکان فراخوان و تکمیل وجه برای خودروی درخواستی ثبت شده در سامانه یکپارچه جهت این گروه از متقاضیان کان لم یکن تلقی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی