پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوکانو ۷

لوکانو 7، هنر و نوآوری در دنیای آفرود!

از زمان تولد لوکانو 7، با شعار از کلاسیک، فراتر از کلاسیک ، برند لوکانو به سرعت جایگاه خود را بین کاربران به دست آورد. به عنوان اولین مدل آفرود شهری تحت برند لوکانو، لوکانو 7 با عملکرد قدرتمند آفرود و فناوری هوشمند خود به همراه زیبایی منحصر به فردش توانست نظر افراد را به خود جلب کند.

فاطمه علی اصغری
دوشنبه - ۱۶ بهمن ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

در لوکانو7، زیبایی و اصالت به زیباترین شکل ممکن با هم تلفیق شده‌اند. ترکیب دو آیتم مربع و دایره در طراحی این خودرو، منجر به ایجاد ظاهری کامل از آفرود شده است.

در مقایسه با مدل‌های سنتی خودروهای شاسی بلند، خطوط صاف و شیک لوکانو7 همراه با طراحی مربعی آن، اثر بصری کاملی را ایجاد می‌کند و شخصیت قدرتمند کاربران لوکانو را به خوبی نشان می‌دهد.

در طراحی چراغ‌های جلویی، از منبع نور LED با لنزهای تقسیم برای نور بالا و پایین استفاده شده است. این امکان، ترس حین رانندگی در شب را از راننده می‌کند.

لوکانو ۷

در بدنه خودرو نیز، خطوط لبه بالا، زیبایی استریم لاین لوکانو 7 را به شکلی کامل در معرض نمایش قرار می‌دهد.

در قسمت عقب خودرو، طراحی چراغ‌ها، یک نمای ساده و فناورانه از نور دارد که به واسطه‌ی آن، رانندگی با آفرود برای کاربران آسان‌تر می‌شود.

لوکانو 7 با سه رنگ به بازار عرضه خواهد شد: سفید ، مشکی و زیتونی. این رنگ‌ها با همان دقت و دانش صنعتی که در خودروهای لوکس به کار گرفته می‌شود، ارائه خواهند شد.

لوکانو7 با طراحی منحصر به فرد و دقیق، زیبایی خود را در خیابان‌ها به رخ خواهد کشید و به یک استاندارد برای خودروهای شاسی بلند آفرود شهری تبدیل خواهد شد.

لوکانو ۷

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی